Na môj vkus sa to hrať celkom dalo, jedine koniec bol typu
Eh, čo sa dá robiť, snažil som sa utiecť pred minulosťou a myšlienkami na Juliu, no budúcnosť s Delilah je taktiež stratená
, ale na druhej strane, o ten kontrast tam vlastne aj išlo Komunikácia cez vysielačky, laná, baterka, a "klasická" mapa v ruke - zo začiatku som s tým mal tiež veľké problémy, ale ako som si zvykol, tie herné mechanizmy som nejako prijal ako nevšedný "upgrade" v hre, a celkom sa mi aj zapáčili - ale niet pochýb, že s minimapou by človek pri tom nechytal také nervy Tie nepreskočiteľné kamene/ploty boli asi najhoršia otrava v hre, pár takých adventúr som už hral, a vždy pri nich len krútim hlavou Ono je síce pekné, že bránku naprogramujú tak, že otvoriť ide, ale čo potom tie ploty ? Či ešte lepšia možnosť, kamene ako neprekonateľná prekážka v ceste ?
Čo som tak videl, Steam berie väčšinu hodnotení, ktoré majú 80 bodov zo 100, ako veľmi kladné. V dnešnej dobe to je žiaľ tak, že každá "lepšia hra" je označená ako hra s "bohatým" príbehom - ako je to vidieť aj u Firewatch.