Dohrano.
Jak jiz jsem tu psal, nektere veci jako rozliseni titulku, cistej preklad mluveni versus komplet titulky i se zvukama, mistama hodne jeta kamera nebo zaseknuti sipek, nemackam nic, ale postava stale chodi, a tak dale, proste hra ma sve mouchy, ale celkove jsem spokojenej. Hlavne to je typicka cista akce a zadna hopsajda ala predchozi dily Tomb Raidera, tudiz brat na to gamepad je nesmysl. Na klavesnici+mysi jsem si hru uzil snad az na stresujici zaver, ale tak to proste ve hrach casto byva.
Pokud jsem tu kdysi zaznamenal komentare, ze finalni boss z Two Worlds je neuhratelnej, sam jsem ho dal, ale bylo to o nervy, tak tady je to hodne podobny. Neco jako skoro finalni boss je dost silenej a z neznalosti nekterych hernich technik jsem musel na youtube. Dostaval jsem na prdel a az teprve po podivani se, jsem si uvedomil, ze je treba hopsat (skakat) a ne behat, znacne to zvysovalo sanci na preziti. Celkove je "finale" rozdeleno na tri party, pricemz v poslednim partu krome bosse stale pribyvaji nepratele, pocitam ze se tam jede na nekonecno, coz nemam ve hrach rad. Tudiz neuhratelne. Pak jsem ale zjistil, ze proste nevsimat si tech smejdu okolo a prat to do bosse, cim rychlejs, tim lepe a skutecne byl za chvili KO.
Nerva jsem chytil teprve nasledne, kdyz jsem zjistil, ze to nebyl posledni souboj. Ten prisel hned potom a byl uz v tak sileny rychlosti, ze jsem nestihal ani cist titulky, co mam delat, tudiz nakonec jsem zvolil strategii, ze jsem si nejprve precetl titulky na nekolikrat a potom uz to vypadalo ok, ale cele to finale vyvrcholilo strelbou na presnost, coz neni uplne muj salek kavy, takze opet snad desetkrat opakovacka, ale nakonec se zadarilo.
Proste jestli mela hra tri obtiznosti, tak finale je pro vsechny stejne hardcore a da zabrat. Nicmene dal jsem to a vidim to tak, ze si casem poridim a zahraju i dalsi dily tohoto akcniho rebootu Tomb Raidera.
Vezmi počítač, vyhoď ho z okna a jdi si skládat puzzle. To ti možná půjde.
Mimochodem, ty jsi tu slataninu hral?
Ta tvoje slátanina má průměrné hodnocení 8.5/10 a je to jedna z nejlepších her 2013. Přemýšlej než něco napíšeš.
Asi to bude soutezit s tema srackama od Ubisoftu o nejoblibenejsi hru vsech dob.
TR je moje srdcovka (a nejlepší všeobecně je asi TR3). Hrál jsem to a je to naprosto v pohodě. Místy pozlobila kamera (na to má snad TR copyright), ale ovládání je bezproblémové. Na joypadu hraju jen nějaký závodní hry (které nepodporují volant) a opravdu nechápu, jak tohle může někdo na PC hrát s padem - od toho mám klávesnici a myš, je to prostě a jednuduše luxusnější a přesnější.)
Nehrál. Ale ty kňučíš snad u každé hry, že je něco na ní na hovno.
Kaslu na to, dalsi kriplovska neovladatelna hra. Je to sileny, jedna silenejsi hra nez druha. Asi dam znovu Zaklinace nebo Mass Effect, to byli skvele hry se skvelou ovladatelnosti, ale tohle je proste sracka.
Zebricek:
1. Milestone
2. Tom Raider 2013 - Crystal Dynamics + Square Enix
3. Ubisoft
4. Sleeping Dogs - United Front Games + Square Enix London
Kámo, Tomb Raider(2013) byl docela v poho.
Ten hlavni archeolog na me ceka u brany a je potreba tam s tim pohnout, ale ja mam ten klacek s tim bodcem malo pevny a musim si ho zpevnit. Na ceste jsou vlci, mohu na ne strilet jen lukem, ale ten nedokazu ovladat. Nic tak tezkeho jsem v zadne hre jeste nezazil, levou packou zamirim a pravou napnu tetivu, potom packy pustim a nekdy luk zklapne a nestane se nic a nekdy vystrelim. Ale ne vzdy se trefim do vlka, takze tak v 70% me vlk napadne a ja mam neco mackat sem a tam, ale nevim co a tak ruzne mackam tlacitka a pak me vlk sezere. Kdyz se to opakovalo asi po dvacaty, tak jsem to zabalil, nejde to, at delam co delam nedostanu se pres ty vlky. Pritom hra si ulozi ty bedny a potrebne vybaveni uz mam, ale vzdy se ocitnu zpet u archeologa a musim se nejak pres vlky probit k taboru, kde se da bodec zpevnit, ale proste to nejde at delam co delam. Tohle je ve slozitosti ovladani snad jeste nad tim Sleeping Dogs, AC je proti tomu slaby odvar.
Já to hrál normálně na klávesnici a myši. Trochu si snížil sensitivitu, aby se mi lépe mířilo.
Pokud si dobře pamatuji, tak od vlků jsem si dával odstup(couval jsem) a u toho střílel; když přišli blíže, tak jsem je mlátil na blízko.
Jak?
Ja tam stojim jak trubka.
mělo by to jít písmenem "F"
jj, za me jednoznacne zasrana konzolovka, ktery Nixxes Software nezvladli udelat ovladani gamepadem na PC.
S klavesnici a mysi je to asi tak stokrat jednodusi. Ale stejnak zasrana konzolovka, nesnasim tyhle na prvni pohled konzolove hry.
proč to hraješ?
Opravdu se dej na logické indie hry v režimu zen.
Já hrál z Laří série jen TR3 (těžké, ale zcela OK) a pak Angel of Darkness či tak nějak, s tou druhou (zdarma k nějakému HW) jsem rychle sekl, ovládalo se mi to také špatně, pajdulačka si chvílemi dělala co chtěla. Navíc mi nevyhovovala kamera.
Vychazis ze sve zkusenosti mozna, ale u me by to bylo stejny, bych tu chodil nadavat na ty logicke hry, ze jim nerozumim. Este asi neco zkusim dalsiho, nakonec jeste jsem furt nehral druhej dil Dishonored, treba mi to sedne a kdyz nic, tak si dam asi znovu celou serii Zaklinace.
že ďalšia divná hra :D šak ta hra je super ovládanie tiež kamera tiež :D šak si stiahni minecraft a máš pokoj. :D
Zalezi jakou verzi jsi hral, na PC se to neda ovladat gamepadem, je treba pouzit klavesnici + mys. Pritom kamera je typicky konzolova. Dohromady je to desnej slepenec, hrozna stupidita. Ale verim, ze na konzoli to muze byt jinak. Nactilete publikum s tim asi nebude mit problem ani na PC, jsou tak nauceny, protoze v posledni dobe je tenhle trend modni, ale ja mam mnohem radeji klasickou kameru jako byla treba v Zaklinacovi 3.
Hral som steam verzi :D tak si stiahni také hry v podobe zaklínača.
Je to nějaký divný, teďka hraju ten poslední z rebootu SotTR a třeba rozhoupání na laně se dělá mačkáním levého a právého tlačítka na myši, což je o zvyku a docela to funguje, na gamepadu je jasnější, že to půjde přes analog páčku... u střelby s lukem se mi taky stávalo, že musím držet pořád napnutou tětivu a střílet, protože jak pustíš napnutí tětivy tak se střelba zruší a extrémně rychle luk schová na záda, ještě třeba lékárnička se dělá přes F1 a šípy se craftí přes prostřední kolečko myší a něco používá i tl. zpět vpřed na myši už nevím na co a jasně jde to všechno přenastavit, ale většinou to nechávám tak a zvyknu si a na gamepadu hraju jen závodní hry...
At si rika kdo chce co chce, mne je to jedno, ja rikam, ze jsou vyvojari hovada a stojim si zatim.
Hraju to na klavesnici teda, na gamepadu je to uplne pitome, ale ani na te klavesnici nevim co mam delat.
Treba tady:
https://www.youtube.com/watch?v=P9XpPvyAMKQ&list=PLaA2ntkUA2uKmlzL1e_EJ16w2yqv3JjtC&index=2
15:40
To ma byt pointa cele hry v tom, ze debil vyvojar tam neco nasazi a hraci hledej jakyma klavesama pres to prejdes?
Tak jestli je takovahle vetsina her, tak pak je jasny, ze logickej a perfektne prehlednej Zaklinac 3, kde jsem neustale vedel, co mam delat, je nejlepsi hrou na svete.
Zajímavý, že ten youtuber to na podruhé dal...
Redmaxovi ale Steam neustale podstrkava nejake ztizene a zabugovane verze her.
Zajimavy, ze cim je hra stupidnejsi, tim vic se pridavaji i technicke problemy, ze by to spolu souviselo, holt bud vyvojari umi nebo ne.
Neházej flintu do žita. Zkusil jsi ladit program?
Ne.
Nehazim, je to na klavesnici hratelne, ale jak rikam, zajimave, ze vzdy kdyz mam problemy s ovladanim hry, technicke problemy na sebe nenechaji dlouho cekat. Potvrzuje to jen mou teorii o neschopnych vyvojarich.
Z tich hracu, kteri tuto hru hrali a byli z ni uneseni, by me zajimalo, kolik jim je let, respektive jak dlouho uz hrajou hry.
Protoze proste muj pohled na vec je ten, ze hra ma byt o hratelnosti a ne o filmove kamere a spouste cut scen namisto hrani. To zdaleka neni pripad jen Tomb Raidera, ale treba lidi jsou uneseni novym RDR2, ja to sice nehral, ale co jsem videl gameplay, tak spousta koukani se na film misto samotneho hrani. Nebo treba se bojim si poridit Wolfenstein The New Colossus, protoze pry je pulka hry film.
Prijde mi, ze hry uz jsou vic filmy nez hry, aspon nektere, v Zaklinacovi taky nejake cutsceny byly, ale ta hra sama je tak dlouha, ze procentualne to bylo naproste minimum.
Takze na Tomb Raiderovi 2013 se mi nelibi 3 veci:
-kamera
-moc cutscen
-ovladani (nevysvetleni ovladani, takze z pocatku hry clovek hodne tape a na gamepadu je ta PC verze totalne neovladatelna).
Jinak to az tak spatny, jak se zdalo neni. Kdybych nedostal napad to hrat na gamepadu, tak by me to zdaleka tak nevytocilo. Vyvojari teda na presdrzku, ze tam vubec gamepad davali, kdyz to udelali tak blbe.
Jednoduchá šablona na to, jaké hry jsou hratelné na gamepadu.
* tam, kde nemusíš moc mířit
Tím se řídím několik let a funguje to.
hráno když mi bylo 22.
Tak to doporučím nějaký výběr levelů do Doom/Doom2, pochopitelně v lepší grafice a enginu.
Mám rád i "složité" současné fps hry/střílečky, ale tohle taky nemá chybu. Pokud budeš mít zájem o opravdu solidní výběr, PM.
Pokud ale chceš rozmanitou a složitou hru, naprosto bez cutscén, to opravdu netuším, kde brát. Teď jsem začal hrát Firewatch, nikdo tě tam nezabije (snad), nic tě nehoní, děj (respektive jeho náznaky) OK… ale tohle asi nebude tvůj šálek kávy. Ještě mě napadá Everybody's Gone to the Rapture, ale tam zase zabloudíš..
Budeš muset začít hrát ELEX
Doom remake 4 byl zrusenej.
No, pěkně...
Naštěstí mám instalačku zálohovanou. Ne úplně poslední (s tou jsem měl grafické problémy), ale verzi doom_remake_4_v315, 1,5GB.
Nevadi mi cutsceny, ale maji byt na dokresleni deje, ne ze 5-10 minut sedis a koukas, to si rovnou muzu pustit film. ELEX bude, ale jeste pred nim par jinych her.
Tady jsem ti neco nasel, snad to zvladnes.
https://store.steampowered.com/app/1093670/ATTACK_OF_THE_EVIL_POOP/
Toho času 43. Co se hraní týče, tak kdy jsem si přinesl C64 už fakt nevim, předtim to byly slavný vietnamský krabičky typu "mámvsoběasi500her". Před vojnou už to bylo určitě, víc jak 26 let to ale asi nebude (nemám rodiče s pochopením pro hraní na PC / konzolích )
Každá hra má v menu popis ovládání (tady option / button mapping). Navíc pokud si pamatuju, tak snad každej debilní slowmotion ti ukáže na obrazovce co máš zmáčknout (teda pokud to nebylo až v Rise / Shadow).
Ty prokladane sceny na nahodu, klika se tlacitkem nebo sipkama jedno kam s tim, ze tak na popaty to vyjde, me stale vytaci. Ale jinak me to zacalo bavit. A vyvojari predvedli i smysl pro humor: Made in China.
Jsem ve dvou tretinach a fakt to neni spatny. Naprosta mylka na zacatku, tohle je klasicka akcni hra, napad s gamepadem uplne mimo, hra vyslovene stavena na klavesnici a mys.
Kamera je vopruz, obcas naschval udelana tak, aby clovek nemohl v podstate nic delat a diky kamere musel lokaci opakovat nekolikrat. Nastesti ulozne body byvaji vhodne zvolene, tudiz se to da docela v pohode.
Ani tech animacek tak s postupujicim pribehem uz neni tolik.
Jednoduse jde to, sice jsou tam ruzne vytky, ale nic vyslovene co by branilo hrani. Treba titulky "pro neslysici". V uvozovkach je zamerne. Kdyz clovek zapne titulky, tak to ma i s <hrmeni v dali>, to by mi az tak nevadilo, ale treba Lara na kameru vzdycha a samozrejme <vzdycha>. Tohle je kravina, neslysici lidi nejsou idioti, takze tohle je spatne. Stejne ale nechapu, proc v nastaveni nemuze byt moznost titulky v sipkach uplne vypnout.
Nevěřím, že ty titulky se nedají změnit, aby tam byly jen dialogy. Tak to má spousta her, hledej někde v nastavení zvuku.
Dohrano.
Jak jiz jsem tu psal, nektere veci jako rozliseni titulku, cistej preklad mluveni versus komplet titulky i se zvukama, mistama hodne jeta kamera nebo zaseknuti sipek, nemackam nic, ale postava stale chodi, a tak dale, proste hra ma sve mouchy, ale celkove jsem spokojenej. Hlavne to je typicka cista akce a zadna hopsajda ala predchozi dily Tomb Raidera, tudiz brat na to gamepad je nesmysl. Na klavesnici+mysi jsem si hru uzil snad az na stresujici zaver, ale tak to proste ve hrach casto byva.
Pokud jsem tu kdysi zaznamenal komentare, ze finalni boss z Two Worlds je neuhratelnej, sam jsem ho dal, ale bylo to o nervy, tak tady je to hodne podobny. Neco jako skoro finalni boss je dost silenej a z neznalosti nekterych hernich technik jsem musel na youtube. Dostaval jsem na prdel a az teprve po podivani se, jsem si uvedomil, ze je treba hopsat (skakat) a ne behat, znacne to zvysovalo sanci na preziti. Celkove je "finale" rozdeleno na tri party, pricemz v poslednim partu krome bosse stale pribyvaji nepratele, pocitam ze se tam jede na nekonecno, coz nemam ve hrach rad. Tudiz neuhratelne. Pak jsem ale zjistil, ze proste nevsimat si tech smejdu okolo a prat to do bosse, cim rychlejs, tim lepe a skutecne byl za chvili KO.
Nerva jsem chytil teprve nasledne, kdyz jsem zjistil, ze to nebyl posledni souboj. Ten prisel hned potom a byl uz v tak sileny rychlosti, ze jsem nestihal ani cist titulky, co mam delat, tudiz nakonec jsem zvolil strategii, ze jsem si nejprve precetl titulky na nekolikrat a potom uz to vypadalo ok, ale cele to finale vyvrcholilo strelbou na presnost, coz neni uplne muj salek kavy, takze opet snad desetkrat opakovacka, ale nakonec se zadarilo.
Proste jestli mela hra tri obtiznosti, tak finale je pro vsechny stejne hardcore a da zabrat. Nicmene dal jsem to a vidim to tak, ze si casem poridim a zahraju i dalsi dily tohoto akcniho rebootu Tomb Raidera.
Urcite sa oplati, boli to dobre hry, az na posledneho bossa zo Shadow ottr, s tym problem mat nebudes, to je tak na 5 minut aj s kecanim.