přesně.
On typicky nejnáročnější režim je, kdy se sejde mnoho hráčů na malém kusu mapy a začnou se navzájem řezat granátama, zápalákama a jinými výbušninami, případně někde zalehnou kropiči s kulomety. Typické na tohle bylo Metro pro 64 hráčů v BF4, tam to často nedávaly ani OCnuté i7 (o samotných serverech nemluvě), kde se to brutálně řezalo okolo té prostřední vlajky - přitom to byl v podstatě pravoúhlý koridor, kde nebylo kam uhnout. Jakmile se boje rozplizly a granátometi neměli kam mrskat náklad, tak se hra najednou "rozjela." Je to celkem logické, hra počítá se všemi projektily, granáty a upadlými částmi budov, takže různá zpomalení při levolution událostech byla normální. Podobně to je u BF1, když se mění počasí nebo denní doba, případně když padá vzducholodní behemoth, i když ne v takovém měřítku jako když v BF4 padal mrakodrap.