Aha, tak to je teda divný. Podle všeho je lokalizace v tom .pak souboru strukturovaná úplně stejně, jako ta mimo něj. Pak tedy nechápu, proč nefunguje přidání cs složky k těm ostatním. Ostatně, vývojáři sami psali, že se to má takto dělat - vytvořit novou složku pro novou lokalizaci, editovat languages.json, překopírovat tam en soubory a ty pak překládat. S tím, že by to mělo normálně ve hře fungovat a vše se tam zobrazovat, protože taky chtějí, aby každý tu novou lokalizaci pořádně otestoval, než jim ji pošle. To by mě tedy zajímalo, kde je zádrhel. Měl jsem podezření, že to nějakým patchem předělali a lokalizaci s texturami přemístili do jiné složky. Ale to evidentně ne. Já se bohužel v UE enginu nevyznám, každopádně kdyby na to někdo přišel, byl bych velmi rád. Bez češtiny si totiž tu hru asi nikdy nezahraji