Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Obduction - tvorba češtiny

Nemá to smysl, bohužel.

Já už teď ten *uasset rozluštil, vytáhl jsem z něj v hexaeditoru ten *png, uložil, změnil a dal v hexa zpět... bohužel ve hře se nic nezmění. Myslel jsem si, že hra to bere odtamtud a není to pravda, laboroval jsem i se soubory s němčinou, její *uasset jsem dal do "polského" adresáře a žádná změna. I když celý adresář se všemi uasset-y odstraním, všechny jazyky, hra funguje normálně...

Vzdávám to, asi i ty *uasset-y jsou jen jakýsi překladatelský "master" a definitivní použitelné soubory jsou až v 5GB archívu hry (se kterým nehnu). Ještě jednou zkusím kontaktovat autory hry. Třeba jediné řešení bude poslat jim všechny *json-y a až oni z toho dokážou další jazyk vytvořit... pokud budou ochotni změnit celý 5GB soubor, nenapadá mě, kde jinde by to mohlo být, nic rozumného mezi soubory již není.

Sázka na *uasset tedy nevyšla.

Ach jo :-/

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny