Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Aha, takže zřejmě jen pc hráči zase brečí...ještě, že hraji na ps4 :-))
Al Capone 07.10.2016 13:01
Al Capone
Njn, všichni pc hráči holt nejsou zvyklí na hereze typu 30 FPS lock.
Vondrs 07.10.2016 17:19
Vondrs
Pc hráči pořád řeší 60 fps, ale vsadím se, že drtivá většina je ráda právě aspoň za 30 fps.
Al Capone 07.10.2016 17:26
Al Capone
Pro me jsou akcni hry na 30 FPS nehratelne. Ani ne tak kvuli plynulosti obrazu ale kvuli ovladani, j…
Dwane Dibbley 07.10.2016 18:19
Dwane Dibbley
Problém je v tom, že většina her se vyvíjí na konzole pro americký trh. Takže hra se udělá na konzol…
Zajdaz 07.10.2016 18:33
Zajdaz
A dřív to bylo jinak? Vždycky šlo jen o zisk :-)
Al Capone 07.10.2016 18:35
Al Capone
O zisk šlo vždycky, samozřejmě, nikdo nevytváří hru, aby na ní prodělal. Asi jsi nepochopil pointu m…
Zajdaz 08.10.2016 00:31
Zajdaz
Sam jsem par her vytvoril jen pro to poteseni z tvorby a nedostal za ne ani korunu (ani to neplanova…
gilhad 11.10.2016 17:52
gilhad
Cítím to podobně a i podobně jsem se choval či chovám. Akorát to nebyly standalone hry, ale třeba mo… poslední
L-Core 11.10.2016 18:42
L-Core

Problém je v tom, že většina her se vyvíjí na konzole pro americký trh. Takže hra se udělá na konzole a potom se "nějak" udělá PC port, samozřejmě i s nešvary z konzolí, FPS lock, neschopnost optimalizace atd. Podle mě vyvojáři nejsou hloupí, ale bohužel rozhodují ti, co hry financují a vydávají. Lidi v kravatách, kteří hry nehrají, je zajímá jen zisk... odtrženi od reality, pracují s čísly, grafy, analýzami... výsledný hra je jen "produkt", který má přinést zisk. Už dávno jsem rezignoval na předobjednávání her, je to pořád to samé dokola mnoho let. Alespoň že tu je Steam s možností refundu a nevyčerpatelnou studnicí indie her, které mají šanci obstát jen pokud budou kvalitní, a nestojí za nimi slavná značka nebo silný vydavatel.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru