Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Adventury podobné The Neverhood

To se mi víc líbil ten systém z Neverhoodu, bylo jasné s čím se dá něco podniknout, nemusel jsem zběsile klikat po obrazovce..
Prave o tom je spominane "Machinarium", logicke hlavolamy vseho druhu (nechcem prezradzat ale napr. 1:20 ).
Kombinovanie predmetov je tam tiez, ale to je aj v Neverhoode! Kazda adventura, ktora ma inventar predsa musi aspon v nejakej podobe obsahovat zbieranie predmetov, ich kombinovanie a pouzivanie, ak neratam cisto "kecacie" alternativy ako "Facade".
Co Broken sword? Mám zažito, že to je legenda
Je, ale je ti jasne, ze starsie diely su typickym prikladom toho, co nechces:
Zákysové situace a pixel hunting k Broken Swordu patřily jako součást hratelnosti. Uměle pomáhaly zvyšovat obtížnost a prodlužovaly herní dobu.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny