Preciznější v tom smyslu, že v CS:GO se vysoce vyplatí střelba do hlavy. V BF3/BF4 stačí v pohodě střílet do těla.
A v CS 1.6 občas zbraně střílej pěkně šejdrem i když pálíš po jednotlivkách.
Když už jsi načal ty mechanizmy ve střílečkách tak různé typy stříleček vyžadují různé typy aimu.
Precizní aim - je výhodnější mířit o něco déle a trefit hlavu než střílet do těla (např. zmiňované CS:GO)
Twitch aim - je (téměř) jedno kam střílíš, důležitý je na nepřítele začít pálit co nejrychleji (COD, BF3, BF4)
Lock-on aim - k usmrcení protivníka je potřeba opravdu hodně nábojů, tj. je důležité na něm držet zaměřovač po poměrně dlouhou dobu (např. Quake 3/Live)
To jen tak kdyby to někoho třeba zajímalo... :)