Pokročil jsem ve vylepšování, ale zarazil jsem se u MCPatcheru.
Vylepšil jsem svůj texture pack o "multitextury" (nevím, jak to nazvat), kdy jedna věc má více textur, které jsou buď animované nebo mají více verzí. Mimo jiné i třeba o skřety (více verzí creeperů, zombíků atd. Některé věci jsou více než krychle, např. krabice mají prostorově vyčnívající zámky.
Nepodařilo se mi ale dosáhnout zkombinování MCPatcheru s tím mým zbytkem (OptiFine + LiteLoader + modifikace LiteLoaderu).
Báječná věc je logicky skládané multiverze kostek, třeba dřeva. třeba u baráku ty krajní jsou automaticky olištované ("vodorovná logika"). Totéž lze i vertikálně, např. sklo:
Jenže to se mi daří jen v "holé" 1.8, prohnané MCPatcherem.
V mé OptiFine + LiteLoader 1.8 verzi je to jen takto:
(všechna skla jsou stejné)
Pokud se snažím prohnat OptiFine verzi (*.jar) tím MCPatcherem, hra spadne. Tyhle věci by měl umět (prý?) i OptiFine, mám poslední build z dneška a zatím asi neumí (nebo to neumím nastavit). Všechny ostatní vymoženosti (kromě té "svislé logiky") zvládne. Ta svislá logika je také třeba u třtiny, kdy spodní, prostřední i horní díly vypadají jinak.
Tuší někdo, jak tohle vyřešit?
(mám dojem, že bude potřeba nějakou dobu počkat, než se 1.8.* více zaběhne. Nestabilní je i Forge 1.8; sice jsem to spolu s OptiFine a LiteLoaderem nakonec nainstaloval, menu ukazovalo, že je vše funkční, ale hra během načítání/generování světa spadne.)