Předmět Autor Datum
www.igtfy.com
Qikki 04.12.2014 10:05
Qikki
engine ani tak nieje grafika...skôr by som povedal že fyzika hry. Myslím, že asi najlepší príklad p…
adepT 04.12.2014 12:54
adepT
Source engine je nejlepší, protože kterej jinej engine ti dovolí zatáčet ve vzduchu :D Ale zase bych…
Metride 04.12.2014 14:14
Metride
Source engine je najlepší...teda skôr by som povedal že najobľúbenejší..veď už je na scéne 10 rokov!…
adepT 04.12.2014 21:43
adepT
Netušim co je chyba a co vlastnost. Ten engine využívá jednoduchou rychlost směru, takže stačí najít…
Metride 04.12.2014 23:46
Metride
"Netušim co je chyba a co vlastnost" Chyba je to s čím sa nepočítalo že to tak bude..napr. bunny ho… poslední
adepT 05.12.2014 07:04
adepT

engine ani tak nieje grafika...skôr by som povedal že fyzika hry.

Myslím, že asi najlepší príklad pre pochopenie termínu "engine" je asi Counter Strike Source a Half-Life 2...obe bežia na rovnakom engine, tebou spomenutý Source engine, keď si tie hry zahráš sám uvidíš, že sú absolútne rovnaké(to slovíčko "rovnaké" treba brať trochu s rezervou). Pohyb zbrane po obrazovke, strieľanie po nepriateľoch, samotný pád mŕtvych nepriateľov...to akým spôsobom padajú k zemi keď ich zabiješ a pod. ...proste fyzika ..:puff:

Source engine je najlepší...teda skôr by som povedal že najobľúbenejší..veď už je na scéne 10 rokov!Beží na ňom veľa hier nielen tie od Valve...

Uvidíme čo prinesie Source 2 Engine...(Half-Life 3, Left4Dead 3, Portal 3)

No k tomu "zatáčaniu vo vzduchu"...je ti jasné že sa to dá len kvôli chybe enginu..a navyše Source Engine aj keď je najrozšírenejší a vlastne aj najlepší...má množstvo chyb..nielen čo sa týka toho 'bunny hopu' ale aj rôzne iné nedostatky...napr. v CSS..skus si s AWPčkom primieriť na nejaký bod(napr. okno), potom si to odmier a vystreľ bez mušky a nepohni pritom myšou...trafíš oblohu..to väčšinou platí len na väčšie vzdialenosti..

alebo spawn jump s AWP..normálne je AWP pri pohybe alebo skákaní krive, no stačí tesne pri dopade stisnúť 's' a nepriateľovi rozstrieľaš hitboxi...všetky tie CS triky využívajú chyby enginu..ale čert to ber...

"Netušim co je chyba a co vlastnost"

Chyba je to s čím sa nepočítalo že to tak bude..napr. bunny hop, alebo ten spawn jump...pôvodne to Valve tak nechcelo aby sa to dalo..no nejakou výrobnou chybou sa to proste dá...ale ako som povedal..čert to ber, lebo dnes sú tie chyby známe pod pojmom 'vlastnosti'...aj keď je to nesprávne..

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru