Ono to totiž není jednoznačné, což bys zjistil, kdyby jsi nebyl líný jak veš:
Jaký je tedy závěr? nVidia se z FXAA mylně snaží udělat něco, co není a nikdy nebude — plnohodnotnou alternativu ke klasickým režimům vyhlazování hran. Pokud je ve hře možné rozběhat klasický režim multisamplingu nebo supersamplingu, rozhodně doporučuji využít tento typ vyhlazování. Až v případě, kdy hra běžný způsob vyhlazování nepodporuje a zubaté hrany bijí do očí, vyplatí se vyzkoušet FXAA. Hrany vyhlazuje poměrně úspěšně a i když má své mouchy, osobně jeho podporu přidanou do ovladačů velmi vítám a plusů je rozhodně více než mínusů. nVidii alternativa k morfologickému vyhlazování AMD velmi chyběla a v pravidelných testech her jej stejně jako morfologické vyhlazování hodlám zkoušet u všech her, které běžné režimy vyhlazování nepodporují. Škoda, že je takových titulů stále tak velké množství.