Předmět Autor Datum
Google znáš? http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/2 3827-nvidia-fxaa-kdyz-bezny-antialia…
Wikan 25.08.2014 16:20
Wikan
Neznám a mužeš mi prosím říct jestli hra bude vypadat lépe s tím, nebo bez toho. Ať to nemusím číst,…
Vegum 25.08.2014 16:27
Vegum
Ono by tě neubylo.
Wikan 25.08.2014 16:34
Wikan
Neubylo, ale tebe by taky neubylo mi to sem napsat, když už chceš poradit a pravděpodobně to vís. Je…
Vegum 25.08.2014 16:39
Vegum
Ono to totiž není jednoznačné, což bys zjistil, kdyby jsi nebyl líný jak veš: Jaký je tedy závěr? n…
Wikan 25.08.2014 16:45
Wikan
Děkuji Ti :)
Vegum 25.08.2014 16:48
Vegum
Když jsi hloupý a líný, zkoušej to jinde. poslední
karel 25.08.2014 19:36
karel

Ono to totiž není jednoznačné, což bys zjistil, kdyby jsi nebyl líný jak veš:

Jaký je tedy závěr? nVidia se z FXAA mylně snaží udělat něco, co není a nikdy nebude — plnohodnotnou alternativu ke klasickým režimům vyhlazování hran. Pokud je ve hře možné rozběhat klasický režim multisamplingu nebo supersamplingu, rozhodně doporučuji využít tento typ vyhlazování. Až v případě, kdy hra běžný způsob vyhlazování nepodporuje a zubaté hrany bijí do očí, vyplatí se vyzkoušet FXAA. Hrany vyhlazuje poměrně úspěšně a i když má své mouchy, osobně jeho podporu přidanou do ovladačů velmi vítám a plusů je rozhodně více než mínusů. nVidii alternativa k morfologickému vyhlazování AMD velmi chyběla a v pravidelných testech her jej stejně jako morfologické vyhlazování hodlám zkoušet u všech her, které běžné režimy vyhlazování nepodporují. Škoda, že je takových titulů stále tak velké množství.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru