Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Nervy v kýblu, maximální zuživost - kdy?

Tak mě napadlo, že existují hry, kdy člověk při jejich hraní vyloženě trpí.

Mám favorita, hra, kdy zuřivost dosahuje maxima. Pro mě je to série BIT.TRIP Runner. Neuvěřitelný katalyzátor (negativních) emocí. Kdybych to nezískal v rámci všelijakých hamblbandlů, snad bych se picnul. Neznám jinou hru, která by mě dovedla podobně rozčílit.

Vaše tipy? ]:)

Předmět Autor Datum
Dark Souls, pri tej hre mas dost casto chut zozrat ovladac.
Michal2 22.06.2014 22:52
Michal2
Zajímavé, že mi nijak nevadilo, když jsem poslední (30.) level Dooma II hrál po stopadesátéosmé (jak…
L-Core 22.06.2014 22:57
L-Core
Téměř cokoliv, když se vůbec nedaří a člověk se zasekne... I když vážně na infark jsou MP hry. Dnesk…
GTS 22.06.2014 23:22
GTS
Ano, ano. :-D
SliMousCZ 23.06.2014 07:11
SliMousCZ
Ale taková fakt ta nefalšovaná zuřivost - to jsem hrál asi před týdnem NFS: The Run, docela dobrá od…
GTS 22.06.2014 23:26
GTS
Trpím, když MUSÍM projít určitý úsek, či porazit nějakýhu uberbosse, abych mohl postoupit ve hře. Pr…
Prasak 23.06.2014 00:05
Prasak
Zoo Tycoon ... pořád mi utíkaj lidičky někudy .... už nevim jak to mam oplotit -> posílam na ně pak…
Guláš 23.06.2014 01:44
Guláš
Pro mě asi hra The Champions 4 (Fotbal) http://www.webgames.cz/the-champions-4---world-dom ination/5…
EzioAuditore 23.06.2014 06:22
EzioAuditore
Mám to ba právě naopak, čím to je složitější (míněno ne chyba hry), tím více mě to baví, i kdybych u…
M-Pol 23.06.2014 07:58
M-Pol
Přesně tak. Hry jsou rok od roku snadnější a snadnější, dětičky jsou přeci mainstream. Výjimku zapla…
Bounty 23.06.2014 10:38
Bounty
Já bych ale třeba tohle v nějaké AAA hře nechtěl, ale u těch Indie her se s tím počítá, pamatuju si,…
GTS 23.06.2014 12:27
GTS
Naprostý souhlas, staré hry byl kolikrát masakr dohrát, tolik zákysů, nad jedním jsem strávil dokonc…
Hanyse.k 23.06.2014 21:26
Hanyse.k
Zkuste kluci Supaplex, jedna z mých oblíbených logických her, má 111 levelů, já jsem teď lehce za po…
Zajdaz 23.06.2014 21:31
Zajdaz
nápovědi, berličky a vychcávky Myslíš třeba nepřátele, kteří se schovávají za sudy s výbušninou? :…
Niko Bellic 23.06.2014 23:37
Niko Bellic
Jednoznačně GTA ONLINE nekonečně dlouhé načítací doby, velmi obtížné mise za které mnohdy dostanete…
Miloš Maly 23.06.2014 12:45
Miloš Maly
No, naučil jsem se za leta u skautu (při práci s dětmi) trpělivosti a velmi kontrolovat své reakce.…
JR_Ewing 23.06.2014 13:58
JR_Ewing
Tak asi Call of Duty multiplayer, když se nedaří... :D
Zajdaz 23.06.2014 16:48
Zajdaz
Tak naposled u Flatout, člověk se drží na prvním místě a těsně před cílem někdo do mě narazí a je to…
manas 23.06.2014 17:48
manas
To skákání v autech, to byl San Andreas. Ti mamlasové v Mafii, to bylo také něco :-/
L-Core 23.06.2014 18:51
L-Core
Na WC je to taky, Sral Andreas jsem nehrál.
manas 23.06.2014 22:55
manas
A my susláme? :-D Viem, že ma jedna hra riadne vytáčala, ale neviem aká.
Eduard Žanony 23.06.2014 21:33
Eduard Žanony
A zužils? :-p
Kurt 23.06.2014 22:42
Kurt
Či som to zúžil? :-D Mal som chuť hodiť monitor z okna a to nemám okno.
Eduard Žanony 23.06.2014 22:50
Eduard Žanony
Jo, vzpomněl jsem si na hru Cat Mario. Klávesnice letěla z okna.
Satyr 23.06.2014 22:55
Satyr
:-D
Eduard Žanony 23.06.2014 23:38
Eduard Žanony
Snad to někoho pobaví :-D: 644097622
ERASER 23.06.2014 23:01
ERASER
To je slabý watch :-D
GTS 23.06.2014 23:24
GTS
Před lety Mirror's Edge. Jsem se nemohl dostat přes jeden úsek. Asi jsem byl fakt lama. A momentálně…
Niko Bellic 23.06.2014 23:34
Niko Bellic
Unfair Mario, ale pokud chceš záhul - Give Up 13662 Hele takhle jsem se díval na Poodipie a řeknu t… poslední
BlackkilerCZ 24.06.2014 00:33
BlackkilerCZ

Zajímavé, že mi nijak nevadilo, když jsem poslední (30.) level Dooma II hrál po stopadesátéosmé (jak se nakonec cheatem dostaneš k Romerovi, napíchlému na kůlu). Ale když je hra vůči hráči nespravedlivá (a to BIT.TRIP podle mě je), a ty chceš postoupit dál, je to o nervy :-)

Téměř cokoliv, když se vůbec nedaří a člověk se zasekne... I když vážně na infark jsou MP hry. Dneska jsme s kamarádem hráli CS:GO, no myslím, že kdyby nás někdo slyšel, tak volá 158 a poté i 155... Ale jako řveme fakt úplně nehorázně, přitom se tomu pak spolu smějem, není to klasickej vztek, prostě nás baví se u toho vztekat a řvát :-D
SlimousCZ by mohl vyprávět :-)

Ale taková fakt ta nefalšovaná zuřivost - to jsem hrál asi před týdnem NFS: The Run, docela dobrá oddychovka... Než jsem se dostal do jedný části, kde to bylo fakt o ničem, nemohl jsem se prokopat přes mafiány dál a hra začala ještě k tomu pravidelně padat, takže když už jsem to skoro měl, tak to padlo a já musel dělat celou část od znova, myslel jsem, že si vytrhám vzteky vlasy, nebo něco rozmlátím :-D

Trpím, když MUSÍM projít určitý úsek, či porazit nějakýhu uberbosse, abych mohl postoupit ve hře. Proto nemám rád lineární hry. V RPG hrách má obvykle hráč možnost se někde "namakat" a vrátit se později, silnější, vybavenější.

Já bych ale třeba tohle v nějaké AAA hře nechtěl, ale u těch Indie her se s tím počítá, pamatuju si, jak jsem jako malej hrával hru Kao: The kangaroo a to bylo fakt maso, bylo tam myslím 20 dlouhejch levelů s tím, že když jsi chcípl, tak jsi jel od prvního, nikdy jsem to nedohrál, nejvýš jsem se dostal tuším asi do 16. úrovně. U téhle hry by mně to nevadilo.

Naprostý souhlas, staré hry byl kolikrát masakr dohrát, tolik zákysů, nad jedním jsem strávil dokonce půl roku. Právě jsem dohrál State of Decay, šetřím zbraně, palivo, že se mi to bude později hodit. No co mám povídat, šetřil jsem to úplně zbytečně, prošel jsem to víceméně bez použití zbraně, stačili tyče, baseballové pálky, francouzské klíče.

No, naučil jsem se za leta u skautu (při práci s dětmi) trpělivosti a velmi kontrolovat své reakce. Kdybych nechal nekontrolovaně průchod silné emoci, některé dítě by to taky nemuselo přežit.. :-) Ale mám v plánu si koupit domů boxovací pytel, míň z toho bolej ruce, než když praštím do zdi.

Ale k hrám. Hodně mě vytáčí World of Tanks. Hraju téměř výhradně za děla a tam jsem prostě odkázán chtě něchtě na výkon ostatních hráčů. Navíc hraju zásadně bez placení (jednou tu hru inzerujou jako free-to-play, tak co bych jim platil).
Takže to je - celkem vysoká nepřesnost děla (a nestává se mi zřídka, že rána jde na samý okraj zaměřovací oblasti), drahé náboje a 30% přežití v bitvě (a to včetně vyhraných - stačí když spoluhráči nepohlídají soupeřův malý rychlý tank, který projede to týla - velkým tankům toho moc neudělá, ale pro děla je nejnebezpečnějším soupeřem), to jest peníze ještě navíc na opravu tanku. Když se k tomu přidá ještě poměrně častá frekvence městkých map, kde se dělo uplatňuje opravdu těžko, sečteno a podtrženo, občas mám chuť vystřílet provozovatele serveru, že SPG (artilerie, děla) jsou tak brutálně znevýhodněný. Pravidělně končím i vyhranou bitvu se ziskem do dvou tisíc, občas i v mínusu. Nemluvě o prohraných, kde jsou ztráty za boj klidně i 10000 několikrát za sebou.

Včera večer jsem například nevyhrál ani jednou a provoz T8 a T9 děla musím dotovat na T4 a T5 tancích, které hraju ale jenom okrajově.

Tak naposled u Flatout, člověk se drží na prvním místě a těsně před cílem někdo do mě narazí a je to v řiti. GTA VC mě asi nasralo nejvíc, skončil jsem u tancování na pláži a poskakování s autem. U Mafie jsem taky docela zuřil, ale jenom kvůli těm kreténům co byli se mnou a nechali se lehce zabít.

Před lety Mirror's Edge. Jsem se nemohl dostat přes jeden úsek. Asi jsem byl fakt lama.
A momentálně ve Far Cry 3 mě občas nasere naprosto potupná smrt nějakým zvířetem - typicky medvěd, jakýsi varan, divoké prase, smečka psů, jakýsi pštros nebo co s barevným zobákem a prostě takové podobné svině tam běhají a když to přijde ze zadu v nevhodnou chvíli, tak nestačím zareagovat a podá si mě to :-D Na druhou stranu, nepřátele si to občas podá taky a ušetří to část práce :-D

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru