No, naučil jsem se za leta u skautu (při práci s dětmi) trpělivosti a velmi kontrolovat své reakce. Kdybych nechal nekontrolovaně průchod silné emoci, některé dítě by to taky nemuselo přežit.. Ale mám v plánu si koupit domů boxovací pytel, míň z toho bolej ruce, než když praštím do zdi.
Ale k hrám. Hodně mě vytáčí World of Tanks. Hraju téměř výhradně za děla a tam jsem prostě odkázán chtě něchtě na výkon ostatních hráčů. Navíc hraju zásadně bez placení (jednou tu hru inzerujou jako free-to-play, tak co bych jim platil).
Takže to je - celkem vysoká nepřesnost děla (a nestává se mi zřídka, že rána jde na samý okraj zaměřovací oblasti), drahé náboje a 30% přežití v bitvě (a to včetně vyhraných - stačí když spoluhráči nepohlídají soupeřův malý rychlý tank, který projede to týla - velkým tankům toho moc neudělá, ale pro děla je nejnebezpečnějším soupeřem), to jest peníze ještě navíc na opravu tanku. Když se k tomu přidá ještě poměrně častá frekvence městkých map, kde se dělo uplatňuje opravdu těžko, sečteno a podtrženo, občas mám chuť vystřílet provozovatele serveru, že SPG (artilerie, děla) jsou tak brutálně znevýhodněný. Pravidělně končím i vyhranou bitvu se ziskem do dvou tisíc, občas i v mínusu. Nemluvě o prohraných, kde jsou ztráty za boj klidně i 10000 několikrát za sebou.
Včera večer jsem například nevyhrál ani jednou a provoz T8 a T9 děla musím dotovat na T4 a T5 tancích, které hraju ale jenom okrajově.