Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jsem jediný kdo to nechápe?

Čau, koupil jsem si CoD ghost, vše je ok, ale hra na medium vypadá otřesně, hůř jak BO2(ta mi jede na full s 4x AA) Ale ghost mi na víc jak medium nejede plynule(MP) Obvzláště když Crysis 3 mi jelo na střední/vysoké plynule 60 FPS. Tohle sice taky i na vyšší jede 60 FPS, ale občas se trhne, proč sakra?! Sakra, vážně nechápu naco tyhle mega požadavky když ani na ultra to neni nic moc a na střed to je vážně fuj. Chápete to? Má to nějaké racionální vysvětlení? A nebo nás čeká kupa patchů?

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Mne sa napríklad grafika BF4 vôbec nepáči (no offence). Je až moc pekná. Tak, že je až nerealistická… nový
Eduard Žanony 08.11.2013 05:13
Eduard Žanony
Mě taky ne, ale je mnohem ,,uhlazenější'' než u CoD a zdá se mi i lépe optimalizovaná... nový
SliMousCZ 08.11.2013 07:09
SliMousCZ
Taky že je, ta beta údajně hodně pomohla. Celkově jsou ale podle všeho obě dvě hry propadáky. Ale kd… nový
GTS 08.11.2013 14:05
GTS
S tím BF to tak nevidim, BF4 je jen trojka s padající budovou a velitelským modem. nový
SliMousCZ 08.11.2013 14:06
SliMousCZ
Ono už toho totiž není až tak moc novýho k vymyšlení, co by mohli do těch her dát. Jako velkou inova… nový
Prasak 08.11.2013 14:23
Prasak
A proto dodnes hraji BFBC2. 10x lepší destrukce a téměř čehokoliv, než v BF3. :-/ nový
Bounty 08.11.2013 14:29
Bounty
No, něco o tom, že v BF 4 jde kompletně zničit celá stavba, místo jen některých zdí jako ve trojce,… nový
GTS 08.11.2013 15:08
GTS
Ide, ale simulator demolicie, ako pise Prasak to naozaj nie je :) nový
Michal2 08.11.2013 15:12
Michal2
Taky to simulátor demolice být nemá. nový
CreativanDevil 08.11.2013 15:19
CreativanDevil
Ale pořád je to jen o nastavených místech. Jde mi o to, aby prostředí bylo kompletně rozbitelný, ted… nový
Prasak 08.11.2013 16:19
Prasak
tak tohle by tam být mělo myslím. nový
GTS 08.11.2013 16:27
GTS
Takyto level destrukcie uz v BF4 je. nový
Michal2 08.11.2013 16:51
Michal2
Opravdu? Tak to čumím. A vztahuje se to opravdu na celou herní mapu? nový
Prasak 08.11.2013 19:24
Prasak
tak ty velký mrakodrapy a základ asi nesundáš celý, ale takový ty sklady, fabriky a domy by měly :-) nový
GTS 08.11.2013 20:08
GTS
Samozřejmě že ne. Celá herní mapa se skládá z takových instancí které kdyby byly rozbitelné tak by t… poslední
CreativanDevil 08.11.2013 20:09
CreativanDevil

Ono už toho totiž není až tak moc novýho k vymyšlení, co by mohli do těch her dát. Jako velkou inovaci bych viděl, kdyby bylo možno ve hře vše realisticky rozbíjet, tedy kanonem prostřelit zdi a to kdekoliv, nejen na předdefinovaných místech, takže před tankem by se za obyčejnou zdí voják neschoval, dále třeba možnost odpálit výbušninu na sloupu, či pilíři a shodit tak kus budovy, kandelábr, nebo most a i tím umístěním výbušniny určit, kam to spadne, tedy libovolně modifikovatelný bojiště. Ale obávám se, že na to ještě dlouho nebudeme mít dostatečně výkonný počítače, nehledě na datovou náročnost.

Takže zatím tu máme jen o něco málo vylepšenou kopii BF3. A s tím tempem vydávání to brzo bude vypadat, že BF série bude následovat sérii COD, tedy ve stylu "něco vydáme, oni si to fanoušci stejně koupí".

Ale pořád je to jen o nastavených místech. Jde mi o to, aby prostředí bylo kompletně rozbitelný, tedy když se mi nepřátelský voják schová za zeď, kterou z pušky neprostřelím, tak abych vytáhnul RPG a picnul s ním do zdi a udělal do zdi díru. Kdekoliv, ne jen na nadefinovaných místech.

Samozřejmě že ne. Celá herní mapa se skládá z takových instancí které kdyby byly rozbitelné tak by to bylo nahovno. Na konci hry by tam byla jen podlaha v bf4. Krásně to jde vidět na mapě Caspian Border na BF3 když je po náletů zkušených pilotů v helikoptéře. To pak stojí jen skála a trosky antén a některé ojedinělé části. Na můj vkus tam je krásně vyvážená destrukce v každé mapě BF4. Nej bylo jak prostřelil hráz a ovlivnilo to Uplně celou mapu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru