Ono už toho totiž není až tak moc novýho k vymyšlení, co by mohli do těch her dát. Jako velkou inovaci bych viděl, kdyby bylo možno ve hře vše realisticky rozbíjet, tedy kanonem prostřelit zdi a to kdekoliv, nejen na předdefinovaných místech, takže před tankem by se za obyčejnou zdí voják neschoval, dále třeba možnost odpálit výbušninu na sloupu, či pilíři a shodit tak kus budovy, kandelábr, nebo most a i tím umístěním výbušniny určit, kam to spadne, tedy libovolně modifikovatelný bojiště. Ale obávám se, že na to ještě dlouho nebudeme mít dostatečně výkonný počítače, nehledě na datovou náročnost.
Takže zatím tu máme jen o něco málo vylepšenou kopii BF3. A s tím tempem vydávání to brzo bude vypadat, že BF série bude následovat sérii COD, tedy ve stylu "něco vydáme, oni si to fanoušci stejně koupí".