Tak co říkáte na betu BF4?
Za mně zatím klasika (hrál jsem to dnes cca 1,5 hod.) - zalagované servery, buglá hra, celkem krvavé HW nároky ale taky docela zábava.
Za mně zatím klasika (hrál jsem to dnes cca 1,5 hod.) - zalagované servery, buglá hra, celkem krvavé HW nároky ale taky docela zábava.
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
www.youtube.com
Ted uz vim ze si to nekoupim
Relističnost nadevše :D
To ale není žádná novinka, To se s trochou šikovnosti dá i v BF3. A s pořádnou porcí štěstí i se stíhačkou.
Rico Rodriguez (Just Cause 2) na to potřeboval hák, tohle je pohodlnější
a? Tohle fungovalo už v BF2, tam ale šlo zabít letce pouze pomocí Barretta (těžká odstřelovačka), nastupovat a vystupovat šlo za letu rovněž.
watch
Tahle hra není ARMAIII (realistický simulátor), ale takticko-strategický akční systém. Je to totéž jako srovnávat BF s ARMA nebo CoD - všechno jsou to naprosto odlišné hry, ARMA je jednoznačně simulátor, BF taktická řežba s určitou porcí realističnosti (ovšem v únosné míře) a CoD je běžná nudná střílečka pro děti, ve které nelze ani ovládat vozidla, natož zničit prostředí (legrace je např. krýt se před kulkami za živým plotem, který kulky ani granáty z tanku nejsou schopny prostřelit - přitom tohle zvládal už BF2, kde šlo prostřelit plechový plot a fragnout protihráče skrývajícího se za ním)
muzes mi rict co je tam konkrétně realistického?
třeba balistické dráhy střel? Nebo chování zbraní? Jednoduše to není jako v CoD, kde stačí namířit, zmáčknout a celá dávka jde do černého.
Jo, viděl sem video na youtube, když stříleli tak kulky dopadali všude okolo, jenom ne do středu.
jenže tak to ve skutečnosti doopravdy je. Jednak každá zbraň má recoil (a ten se mění podle konfigurace flinty, zda je použit tlumič nebo úsťová brzda), jednak každý náboj má trochu jinou trajektorii a energii.
Proto se taky na vojně učí střílet z útočných pušek krátkými dávkami, protože dlouhý burst (alias spray) je v drtivé většině případů naprosto neúčinný. A to proto, že to nelze udržet. Přesná střelba v BF realizovat jde (a platí to už odpradávna, tj. BF1942), jen se to musí umět. To je jeden z důvodů, proč se na sračky typu CoD dívám s despektem, tam je možné v běhu dávat HShoty nebo úspěšně posprejovat skupinku vojáků 100m daleko.
edit: a samozřejmě: účinnost zbraní se mění podle jejich typu a vzdálenosti, stejně tak ragdolly mají zóny, HS je 100%, zásah nohy jen cca 25%. Samozřejmě (opět) to není ARMA, kde po zásahu do nohy už se můžeš pouze plazit a bez medikitu za 30s vykrvácíš...
jenze v bf 3 ukazuje laser a zbran porad na stejne misto a kazda kulka jde jinam, to neni realistické.
Můj názor je, že je to jen DLC k BF3, taky co je tam novýho? Jen commader mod a pár novejch map, ale je to EA, takže ti dá DLC za plnou cenu a ještě 3 prdele dalších map v DLC. I engine je prakticky stejnej, aspoň nevidím nějaké výraznější změny...
Chování zbraní je realistické..? Mířím na jednu cihlu a prostřílím celou zeď okolo ní. Navíc ještě když jsem "potlačen". A to, jak ta kulka "padá" taky moc reálné není. Je to CoD na Frostbitu a na větších mapách.
holt nedodělaná a zabugovaná hra s určitou porcí realističnost.
jenže to je z CoD Chtělo by se to naučit chápat psaný text.
Ten pán nemluví pravdu a navíc u něj absentuje objektivní pohled na věc.
Tak už jsem to hrál a definitivně si to nekoupim, dit je to pořád stejný jako trojka... A těch bugů tam, vim že to je ještě beta, ale pochybuji že to bude lepší....
stejné to rozhodně není. Z taktického hlediska je to (zatím) dost dobré, rozhodně lepší, než BF3. Čekám ještě na commandera, to bude konečně pořádný BF jak má být. Bugy v BF byly, jsou a budou, přece jen je to něco trochu onačejšího, než stupid střílečka s wow-efekty pro děti a-la CoD.
U DICE je to vždy tak, že se cca 3-4 měsíce po vydání ladí bugy, vyváženost apod. Je to určitá daň za to, že ta hra je tak otevřená a přitomk vizuálně propracovaná.
Mě to zkrátka nezaujalo, až na ten commander mod je to jen ,,lepší'' trojka.
Ne, je to DLC, který se tváří, jako další díl. Úplně to samý jako s Dead Island Riptide.
Přesně, už jsem to psal pár odpovědí zpět.
A u BF3 ty bugy a chyby nedoladili doteď.
Ještě že už za měsíc vyjde nový CoD.
srovnávat CoD s BF může jen malé děcko.
Nevím kdo tu srovnává BF a CoD. :D
no přece ty...
edit: si srovnej data příspěvků.
- Kazdopadne ted maji vyhodu Procesory od AMDFX83xx kde se drzi bez problemu, s tim ze ma krvave HW pozadavky souhlasim :)
- Musime brat ale v uvahu ze jde o BETA verzi, tak pryncipalni Bugy se daji prehlidnout,,,,
Nevím, proč by měly mít AMDFX83xx výhodu před core i7/i5.
GTS "Nevím, proč by měly mít AMDFX83xx", staci trosku zagooglit,,,,( bavime li se o BF4, zadne i5 zatim nepredhnalo FX83xx)
Kde srovnávám Cod A BF?
Nikde, možná to tak vyznělo.
http://hry.poradna.net/q/view/72724-tak-co-rikate- na-betu-bf4?page=r72739#r72739
lol touchwude, jsi jako žena, ta taky vidí jenom to co chce.
narozdíl od tebe chápu psaný text a jeho konotaci
To je ten rozdíl mezi námi děvčaty...
nechápeš , zajdaz rikal ze se tesi na cod, ale s bf ho neporovnával
Aha, takže konstatováním, že už za měsíc vyjde nový CoD, jsem vlastně provedl srovnání CoD a BF. No jo to je naprosto logické... Jinak by mě tedy zajímalo, proč ten, kdo srovnává CoD a BF, je podle tebe malé děcko? Takový lidí je přece plný internet včetně autorů seriózních článků na herních portálech, ne jen hráči, co diskutují někde na fórech atp.
a proč to teda píšeš do threadu o BF4? Je to jako když přijde na sraz škodivkářů notorický renolťák a začne se těšit, že už za měsíc vyleze nějaká nová žábokára. Myslíš, že to někdo pochopí jako nezávaznou konverzaci o počasí?
No právě, protože jsem provokatér, ale doufal jsem, že na můj příspěvek zareagují lidé, kteří by se mě se svými argumenty snažili přesvědčit, že Bf je lepší než CoD a já bych o tom klidně rád diskutoval. Jenže první, co jsem se dozvěděl bylo, že srovnávat CoD a Bf je pro malý děcka (což jsi mimochodem zapomněl zdůvonit, když jsem se tě na to v posledním příspěvku ptal). Přitom vůbec nejde o to, jestli je lepší Bf nebo CoD. Každá hra vyhovuje někomu jinému, neboť obě hry, jenž zpracovávají stejný koncept multiplayerové střílečky, jej pojímají jinak. Objektivně nelze říct, Bf je dobrá hra a CoD je špatná hra, nebo naopak.
kdybys napsal proč CoD, tak by se dalo diskutovat, ale "nahození" typu "naštěstí" už brzo vyjde CoD je prostě jak od malého děcka.
Podobně jsem již "provokoval" ve zprávičce u oznámení HW nároků Bf 4, a tam se dalo s lidmi diskutovat, jen jistý moderátor diskuze nezvládl přijmout cizí názor, cituji "na CoD sere pes. Stupidní hra pro děti, technologie (jak) z minulého století."
Jo a už po třetí se tě ptám, proč jsou podle tebe lidé srovnávající CoD a Bf malé děcka, tak jestli je v tvých silách (slušně) odpovědět, tak bych tvojí odpověd uvítal, jelikož mě tvé zdůvodnění zajímá.
Zas je pravda že je to COD tisíckrát to samý... A v tom Ghosts akorát přidaj čokla, kterej zabije na jeden zátah 142 vojáků, aby se neřeklo.
Kdyby to nebylo to samý, tak by mě to třeba ani nebavilo. Jako nechci to nějak kritizovat nebo chválit, dokud si to nezahraju, takže si počkám, až s čím vším se nakonec předvedou a jak to bude fungovat dohromady.
Mě přijde CoD jako umírněná verze Shootmania storm. Běháš po mapě jak jelito, střílíš do všeho co se pohne bez nejmenšího pohybu zbraní, která střílí přesně tam, kam míříš a nikam neskáče, akorát je to zasazený do jejich stylu. Jinak to samý jak shootmania.
Bez pohybu jsi přece snadnější cíl. :) Dá se hrát samozřejmě i s kempením, i když respawn systém hráče tlačí k tomu, spíše hrát aktivně než pasivně. Chování zbraní samozřejmě není realitické, ale určitě ne takové, jaké popisuješ. Spíše mi vadí, že pistole jsou až příliš účinné. S KAP-40 se dá bez problému hrát jako s hlavní zbraní, jen kdyby bylo více munice, ale v hardcore ani to není problém.
Pokial to bude ako v 3 to chcipanie za rohom, tak nezaujem.
to bude vždy, prostě ten engine je tak napsaný. Je to daň za to, že se počítá každá kulka zvlášť, a to na serveru.
To praveze predtym nebolo, az od urciteho patchu.
EDIT: tym nenadavam na BF4, pokial toto odstrania, tak do toho pojdem urcite.
Já jsem zatím moc spokojen. Dost věcí se od BF3 vyladilo (např. se mi nestalo že by mě někdo zastřelil za rohem), úroveň demolice je zase o stupeň víš. HW nároky jsou vyšší, ale na hře je to zase vidět a myslím že na medium detaily si zahrajou i hráči na slabších strojích. Za mě spokojenost a už je předobjednáno.
Docela zajímavý test http://www.pcgameshardware.de/Battlefield-4-PC-238 749/Tests/Battlefield-4-Beta-Test-Grafikkarten-Ben chmarks-1090869/
BF4 jde líp na GPU od Nvidie než od AMD, pro které je hra optimalizována
zastřeli za rohem šlo už v BF1942, a to se psal tuším rok 2002 (?)..
V BF3 tento problem nebol az do niektoreho pridavku (nespomeniem si, ktory to bol).
Přemýšlel sem chvíli o pre-orderu, ale následně mne odradil nedostatek inovací, MoL stejné prostředí a ani trochu nezlepšený engine. To si pudu zahrát BF3 budu na tom stejně. Spíš přemýšlím o koupi CoD ghost, docela mě zaujalo.
Mě se třeba ještě dost líbí, že se dá ubrát noži a udělat protiútok, a překvapilo mě že pád mrakodrapu není skript (už jsem zažil, že ho nikdo nepodstřílel a nespadl během celé hry). Mě se nový BF4 Zamlouvá
S tím pádem mrakodrapu to není nic moc. watch
není udělaná animace když umřeš při pádu, ale třeba se do finální verze zlepší, každopádně to zas taková tragédie není.
Tak som sa k tomu dostal az dnes, ale musim povedat, ze oproti BF3 beta je to uplna tragedia (nie samotna hra, ale to okolo).