HOMAM som dlho hraval, ale od 4 to slo dolu kopcom. 5 bola odveci a 4 som ani nedohral celu, sice kvoli nejakemu zakysu v kampani, ale to nebolo podstatne. Hratelnostni 1,2,3 dalsie HOMAMy proste nedosiahli.
Taktika na tazsich obtiaznostiach bola jednoducha, narobit si co najviac hrdinov a posielat ich po mape ako navnady, zatial tuningovat 1-2 s armadami a rozvijat hrady.
Nech si sa totizto snazil akolkolvek pri zvyseni obtiaznosti k tebe dorazili nepriatelia ovela silnejsi ako si bol ty a vacsinou uz potom nebola sanca. Hrdinovia bez armad boli dobrou navnadou, ktora ich par tahov zdrzala (utekal si vzdy opacnym smerom ako si mal hrad) a tebe umoznila vzdy dorovnat takticku nevyhodu. Takto sa dal vyhrat HOMAM aj na najtazsej obtiaznosti aj ked bez save a load si sa samozrejme nezaobisiel;o).