Heroes of might and magic V
Zdarec parani .)
Hrajete nekdo Heroes of might and magic V nebo nejaky jiny dil z teto serie?
Zajimala by me vase taktika boje, strategie a podobne:) Zrovinka mam rozparenou petku a je to docela prijemna strategie:)
Parbam zdar!
asi tu budem za kacira, ale mne sa viac pozdava Kings Bounty - je to presne ako HoMaM akurat cast na mape je bez tahov (boje su tahove)
narazil jsem na recenzi, ale nevlastnim, takze nemuzu posoudit:)
Občas zahraju - pokud mi nezáleží na čase, tak si v klídku sbírám suroviny a buduji armádu, vyhýbám se střetům, dokud to jde, a až mám postaveno a nasysleno dost vojáčků, tak se jdu bít. Nabuším jednoho hrdinu, kam to jde, a pak mám pár "přicmrndávačů", kteří obsazují doly na dobytém území, aby se ten hlavní nezdržoval, a co nejrychleji eliminoval případné soupeře (dlužno podotknout, že víc mě baví hromadit majeteček a budovat armádu, než vlastní souboje se soupeři).
Dik za tip, asi je to jedna z fungujicich strategii, chce to vyhybat se silnym nepratelum a jak rikas "syslit":)Ale je to hra na pekne dlouho:)
To je právě výhoda, že je to tahovka, a dá se od toho jednak utéct, a při mylném rozhodnutí i vrátit až o dva tahy zpátky. A taky je pravda, že mám občas mapu rozehranou i měsíc (a nejraději mám stejně HoM&M II - technika hry stejná, ale ty "omalovánky" jsou mi nějak bližší…).
Já občas hraju HOMAM 4. Nehraju kampaň, ale jen jednotlivý mapy. Co nejrychleji zabírám doly okolo a snažím se pobrat artefakty. Trénuju vždy tak dva hrdiny do bitvy a do města najmu nějakýho lorda - i bez zkušeností se dá za trochu zlata koupit pár dovedností na univerzitě a nějaký bonusy to hodí (třeba víc zlata za den, nebo rychlejší generování příšer).
Hraju všechny díly kromě pětky, to je 3D hnus.
Me se to 3D zpracovani libi.Holt je 3D asi nevyhnutelny trend..Jeste ze neni vic rozmeru:D
Jestli je to hnus nebo pozitivni zmena je subjektivni,asi jako diskuze o izometrickem pohledu u falloutu 1-2 versus fallout 3 v 3D.
Jen je ten 3D pohled v heroes trochu neprehledny,casto musim rotovat s mapou,abych neco neprehledl a to u questovejch predmetu nebo mist muze byt zakysove.
pětka je ještě krásná, ale šestka je propadák největší..
Osobně vlastním všechny možné edice co se u nás prodávali (i jedničku :) )
Lidi. Když spustim Heroes 5, tak se mi ukáže ukáska a pak když dám kampaň, nebo mapu, tak mi to vytvoří zprávu o chybách a navíc ji nemůžu odeslat microsoftu (jo mám internet). Mám verzi 1.0. Nevíte co s tím??
Všechny konfigurační nastavení splňuji.
zaaktualizuj hru.
HOMAM som dlho hraval, ale od 4 to slo dolu kopcom. 5 bola odveci a 4 som ani nedohral celu, sice kvoli nejakemu zakysu v kampani, ale to nebolo podstatne. Hratelnostni 1,2,3 dalsie HOMAMy proste nedosiahli.
Taktika na tazsich obtiaznostiach bola jednoducha, narobit si co najviac hrdinov a posielat ich po mape ako navnady, zatial tuningovat 1-2 s armadami a rozvijat hrady.
Nech si sa totizto snazil akolkolvek pri zvyseni obtiaznosti k tebe dorazili nepriatelia ovela silnejsi ako si bol ty a vacsinou uz potom nebola sanca. Hrdinovia bez armad boli dobrou navnadou, ktora ich par tahov zdrzala (utekal si vzdy opacnym smerom ako si mal hrad) a tebe umoznila vzdy dorovnat takticku nevyhodu. Takto sa dal vyhrat HOMAM aj na najtazsej obtiaznosti aj ked bez save a load si sa samozrejme nezaobisiel;o).
Ja som hral ako prvú dvojku a tá ma uchvátila. Trojka to ešte upevnila.
Je pravda že štvorka je trochu jednoduchá, ale tam ma zobral príbeh všetkých kampaní a potom ešte datadisk Gathering Storm. Winds of war je kravina. Päťku som nehral ale spolužiak to hral v škole a je to absolútna hovadina, niečo ako NHL na PC: stráca to čaro.