Nesouhlasit samozrejme muzes.)Imho Fallout 1 a 2 s nahodnosti v soubojich moc nema. Resp ano, je tam prvek nahody, kdy se vypocitavaji procenta, ale je to preci jen RPG takze uspesnost urcuje tabulka statu. Takze tim je nahoda pomerne dost omezena. Myslim, ze stejny system je i v Falloutu 3, preci jen je tam obcas otazkou nahody, zda clovek trefi, coz se opet tusim vypocitava z bojovych statu.
Muj nazor je takovy, ze Oblivion a Fallout 3 nepatri na stejnou radku v textu.)To je pro mne nesrovnatelne. Propracovany svet oblivionu s nudnym, v podstate neustale se opakujicim svetem ve falloutu 3....Jak pro Tebe je balzamem na dusi Fallouz 3, tak pro me jsou balzamem na dusi izometricke RPG....
Samozrejme, Planescape jsem zapomnel, ten taky muzu....Pravdou ovsem je, ze jsem dohral az do konce snad jedine fallouty:)Nic jineho me nedokazalo udrzet dlouhodobe, popr to byl pozdeji ke konci hrani stereotyp...