Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Nejlepší (JEDNA!) hra všech dob..

Zkuste napsat, co je podle vás nejlepší hra všech dob, jakou jste kdy hráli (napříč platformama). Bez ohledu na žánr. Napsat jich třeba pět, deset, není problém. Ale jen jednu nemusí být jednoduché (rozhodoval jsem se těžce ze tří...).

Za sebe:
System Shock 2

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
NEBULUS ++ som zvedavy ci to niekomu nieco povie, ale s bratom sme to pred 20 rokmi dost silno kalil…
vavrapeter 06.09.2011 17:34
vavrapeter
Nebulus byl super! (C64) nový
Depaje 07.09.2011 10:05
Depaje
Spider solitire. Miny taky jdou :-) nový
Jan Kolář 07.09.2011 13:48
Jan Kolář
Měním názor. Nejlepší je GTA San Andreas, hlavně kvůli nostalgickým vzpomínkám. Opravdu těžké rozhod… nový
VojtaCZ 18.09.2011 09:49
VojtaCZ
Might and Magic VI. nový
MihhC 18.09.2011 12:18
MihhC
Jo, toho jsem se nahrál. Výborná hra, škoda, že už se dnes takový nedělají. nový
Prasak 18.09.2011 12:36
Prasak
Dokonalost. Tehdy skoro zadarmo, mám za to, že to byla příloha k nějakému časopisu. Několik stovek h… nový
MihhC 18.09.2011 12:44
MihhC
aj teraz je skoro zadarmo, dokonca prvych 6 dielov za 10 dolarov http://www.gog.com/en/gamecard/migh… nový
Michal2 18.09.2011 13:13
Michal2
Jo, bylo to přibalený k časopisu Level. Strávil jsem u toho mraky hodin. Až na jeden nepříjemnej bug… nový
Prasak 18.09.2011 16:53
Prasak
Známý instaloval z toho samého CD a on to též nemohl dohrát nevím proč a já bez problémů. Jinak - Bu… nový
MihhC 18.09.2011 19:22
MihhC
Ten bug byl na hradu Alamos, kdy bylo potřeba napsat heslo (JBARD), ale s češtinou to nefungovalo, b… nový
Prasak 19.09.2011 11:37
Prasak
Máš pravdu, vzpomínám si už, kámoš taky skončil v Alamosu :) Já už to naprosto nemám proč hrát, dohr… nový
MihhC 19.09.2011 15:21
MihhC
M&M 8 je herním systémem stejný, jako sedmička, tedy ne každá postava se může naučit všechno a taky… nový
Prasak 19.09.2011 17:40
Prasak
Sedmička a dva různý konce, to ani nevím, to bych to měl přestat tolik pomlouvat :) ... Sedmičku a D… nový
MihhC 19.09.2011 20:27
MihhC
Jj, dva různý konce v sedmičce. Zhruba v půlce se musíš rozhodnout, jestli se dáš cestou světla, neb… nový
Prasak 19.09.2011 20:44
Prasak
To já začal právě až na HOMAM 5, a paráda("4" jsem viděl až zpětně). Tak jsem hrál už Might and Mag… nový
MihhC 23.09.2011 11:28
MihhC
ad HoM&M - pokial sa ti pacila 5, tak 3 si zamilujes, doteraz je neprekonana a ni 6 to nedokaze ad… nový
Michal2 23.09.2011 12:20
Michal2
Jo, v šestce se mohli vyučit všichni všechno, což bylo sice príma, ale příliš to zjednodušovalo hru.… nový
Prasak 23.09.2011 14:13
Prasak
Prasak: No neřekl bych, že "Šestka" byla úplně brnkačka, pokud si nenavštívil na začátku "Tajný dung… poslední
MihhC 01.10.2011 15:31
MihhC
No podle meho gusta je nejlepsi CSS :) U toho stravim vetsinu casu u PC. Ale vubec neni spatny GTA S… nový
veveda 19.09.2011 21:04
veveda
NFS MW, k tomu mám také nostalgické vzpomínky. :-) CSS = Counter Strike Source? nový
VojtaCZ 20.09.2011 14:52
VojtaCZ
Ano, CS:Source ;) nový
veveda 20.09.2011 19:44
veveda

Dokonalost.
Tehdy skoro zadarmo, mám za to, že to byla příloha k nějakému časopisu.
Několik stovek herních hodin(možná i tisíce).
A hlavně ten herní svět a příběh, možnosti.

Rád na tu hru vzpomínám :) asi moje první a poslední hra která mě doopravdy pohltila se vším všudy ...

Jo, bylo to přibalený k časopisu Level. Strávil jsem u toho mraky hodin. Až na jeden nepříjemnej bug s češtinou, takže jsem nemohl pokračovat v příběhu, takže jsem jen tak hrál a dostal postavy snad na nějakej 170. level. Po odstranění bugu to bylo dohraný za chviličku.

Známý instaloval z toho samého CD a on to též nemohl dohrát nevím proč a já bez problémů. Jinak - Bugy já jsem měl docela rád, mnohé příšery by mě jinak připravily o život :).
170. lvl = několik stovek hodin - tak nějak jsem měl též. Do teďka si pamatuju kód ke Gobliní hlásce ...

Ten bug byl na hradu Alamos, kdy bylo potřeba napsat heslo (JBARD), ale s češtinou to nefungovalo, bylo třeba hru přeinstalovat, napsat heslo a teprve pak dát češtinu.

A já tu hru mám pořád nainstalovanou na netbooku, občas si to zahraju. Celý M&M je moje nejoblíbenější herní série, momentálně hraju devátej díl a pak si zase zahraju osmičku.

Máš pravdu, vzpomínám si už, kámoš taky skončil v Alamosu :)
Já už to naprosto nemám proč hrát, dohrál sjem to asi tři krát a doteď si pamatuju kam mám kdy kliknout ...

Jsem se pak hrozně těšil na "Sedmičku" = zklámání.
Pak jsem za dobu zkoušel až "Devítku" a také mě vůbec nezaujala ...

Pokud dneska nedám dohromady to GTA 4. - hrál jsem ho tedy dva dny a moc se mi nelíbilo(grafika, ovládání ani řpíběh), ale jaksi z povinnosti bych si ho chtěl trochu víc zahrát - tak asi se začnu poohlížet po M&M VIII., vypadá dost podobně "Šestce".

M&M 8 je herním systémem stejný, jako sedmička, tedy ne každá postava se může naučit všechno a taky jen na určitou úroveň (mistři, velmistři). Ale sedmičku mám taky vcelku rád, líbí se mi, že to může mít dva různý konce, i když to není tak rozsáhlý, jako šestka.

A devítka je celkově nejmíň povedená, nejen tou rozplizlou grafikou, ale spoustou nedotažených a blbě udělaných věcí (chybí alchymie, když v předchozích dílech byla, málo příšer na venkovních mapách, chybí lítání, málo truhel, blbě umístěný destinace městské brány, kdy musím běhat přes celý město, Lloydův maják má společný značky pro všechny kouzlící postavy, na identifikaci předmětů stačí expert, což je málo, na zamknutý truhly jen mistr, velmistr je prakticky zbytečnost. Navíc je tam tak málo truhel, že i ty nejtěžší by se daly pootvírat systémem Save/Load) a taky bugy (značky Lloydova majáku jsou neomezený, i když se ve hře píše, že jsou na týden, kouzlo Božský zásah lze kouzlit neomezeně, než hrou uvedený jednou denně). Už to není ono, i když hrát se to dá. S tím bugem Božskýho zásahu se pak hra stává pohodičkou, protože se s tím dá doplnit mana a zdraví kdykoliv během boje, takže nějaký návraty do města kvůli léčení se nekonají.

Ale devítka má zase českej dabing :-) Některý hlášky jsou vcelku dobrý.

Sedmička a dva různý konce, to ani nevím, to bych to měl přestat tolik pomlouvat :) ...
Sedmičku a Devítku jsem hrál pokaždý asi týden líným krokem, pak jsem to zkrátka odsunul.

To GTA jsem před chvíli rozchodil, takže "Osmičku" začnu dělat, až mě nějak začne nudit, což podle mě nebude trvat dlouho :) uvidíme ... nevíš něco o nějakém novém díle?

Jsem hrál i "4" a "5" "Heroes of MaM" ... taky hezký :)

Jj, dva různý konce v sedmičce. Zhruba v půlce se musíš rozhodnout, jestli se dáš cestou světla, nebo temnoty.

HOMAM jsem hrál jen díl 4, docela mě to bavilo, taky pár desítek hodin to vzalo. Pětku už jsem nezkoušel, nějak jsem po tom netoužil, co jsem o tom slyšel, tak je to prakticky stejný, jak čtyřka, jen 3D grafika.

A GTA jsem nehrál už vůbec, hry tohoto typu mě nelákají, nejraději mám RPG, ostatní hry si málokdy zahraju dvakrát.

To já začal právě až na HOMAM 5, a paráda("4" jsem viděl až zpětně).

Tak jsem hrál už Might and Magic 8 - a líbí - je to opravdu velmi podobný "6", jediný co mě trochu mrzí je žádný posun v grafice herního světa a pro mě trochu problematické učení postav, kterému jaksi nerozumím. Všichni mají luk a jenom 1 může být expert. Toho koho jsem určil na "Disarp trap", nemůže být expert, atp.

GTA 3 - na to nostalgicky vzpomínám pořád. "Vice city" více méně zklamání. "San Andreas" o něco lepší - i když myslím, že jsem to ani nedohrál. A "4" největší zklamání, i když to snad nějak dohraju, jestli na to budu mít nějaký čas.

Jo, v šestce se mohli vyučit všichni všechno, což bylo sice príma, ale příliš to zjednodušovalo hru. To pak stačilo vybrat na startu 3 kouzelníky a jednoho klerika a tradá.
S omezením dovedností pro jednotlivá povolání pak musíš pečlivěji vybírat postavy, který si dáš do party. Potřebuješ někoho, kdo umí živelnou magii, léčitele a rozhodně někoho, kdo umí odstraňovat pasti, čtvrtej už je pak na každým. Hra je pak zajímavější.
Osmička má právě zvláštnost, že postavy na začátku nevybíráš sám, ale najímáš si je během hry.

A výborná stránka s přehledem o všech dílech je tahle:
www.svetmightandmagic.cz

Prasak:
No neřekl bych, že "Šestka" byla úplně brnkačka, pokud si nenavštívil na začátku "Tajný dungeon".

Vím o té stránce, bez patchů od nich bych to nejspíš ani nerochodil. I když češtinu jsem vyhrabal bůhvíkde.

Připadá mi to více a více podobné.

Jenom mi přijde divné, že mohu jít skoro do jakékoliv oblasti a s couváním přes půl mapy to nakonec jde, což v Šestce bylo vychytanější. Ale naopak dungeony mi přijdou trochu drsně přehnané. A "běhání po svých" mi přijde čím dál tím otravnější. Učení se kouzel až od úrovně je sice poměrně rozumné, ale opravdu hodně to zdržuje(létání).
Zavěrem jsem rád, že mi ta hra vydrží patrně velmi dlouho.

Michal2:
Jednou jsem to zkoušel, ale pozpátku to zkrátka nejde, já začínal na HoMaM 5, a těžko se chodí na nižší příčky. Hrát to jde, i docela zábava. Ale když jsem to viděl, musel jsem se smát.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru