Novinky ohledně GTA V + 2 screeny
Žádný fake, jsou na oficiálním R* webu.
A celý článek, kde je zbylé info o GTA V a Max Payne 3. (je to formou FAQ)
http://www.rockstargames.com/newswire/article/3688 1/asked-answered-max-payne-3-and-grand-theft-auto- v.html
Zdroj: R*
Což o to, vypadá to pěkně. Jen mám obavu, jak se budou ovládat auta (PC). Pokud jako v GTA4, nechci ani zadarmo, ani kdyby mi měli za hraní platit.
Absolutně nechápu, co máš pořád za problém s ovládáním aut v GTA IV. Vadí ti, že při zatáčce se kamera "odpoutá" od auta? Na to je lehká pomoc - přepnout si na pohled z kabiny, nebo si stáhnout mód, co přidává detailnější pohled z kabiny. (jenom si teďka nevybavuju, jak tam ten pohled vypadá) Ale vyzkoušet to můžeš.
Jo, přesně to mi vadí. Protože při řízení vozidel nepoužívám myš (a nikdy používat nebudu), ani šipky, ani WSAD. Nemám třetí volnou ruku.
Pohled z kabiny je k ničemu, nemáš přehled o okolí.
Modifikaci na připoutání kamery za vozidlo jsem zkoušel a je to také strašné.
Ve všech jiných hrách je kamera normální. Proč právě u GTA4 musí být taková zrůdnost (a nutnost neustále pohled korigovat myší) to nechápu zase já.
Já hrál na šipkách a absolutně mi to nevadilo. Nechápu, co proti tomu máš, nijak to nevadí a ani jsem to nepostřehl. Kvůli takovému detailu bych hru nevzdal.
Protože ty hraješ na šipkách jednou rukou. Já pro ovládání auta potřebuji ruce dvě. Jednu na plyn/brzda, druhou na doleva/doprava. Třetí na korekce kamery myší nemám. Takto jezdím 15 let a ani náhodou se nemíním "učit" něco jiného. Žádná hra mi za to nestojí.
Souhlas -
A, S plyn- brzda "malé šipky" levo-pravo a tak jezdím všechny auta.
Pohled z kamery - kapota nebo přední.
Jeto zvyk z prvních Grand Prix 4 kde to byl standart.
(pokud to nejde nastavit, tak mě hra nezajímá)
Tak, tak. Dvěma rukama řídím odjakživa, respektive někdy od roku 1995 (byl to standard!). Mám to podobně jako ty:
A - plyn
Y - brzda/zpátečka
mezerník - ruční brzda
<-- - doleva
--> - doprava
šipky nahoru a dolů používám u motorek a letadel pro vertikální pohyb.
Pokud to nejde nastavit, pomůžu si AutoHotkey scriptem, kde si nabinduju klávesy/myš přesně jak chci - i kdyby se výrobce na hlavu stavěl.
U GTA4 je problém v kameře, kterou je nutno při jízdě korigovat. Žádná jiná "jezdící" hra (co jsem hrál - a jsou jich desítky) tak pitomou kameru nemá.
Z mého pohledu další "prasárna" je WSAD a jeho klony. Kdysi se "chodilo" jinak, myší (standard Duke Nukem 3D, Redneck Rampage a další).
Kvedlátko (gamepad, volant či joystick) do ruky nevezmu, stejně tak konzoli.
Jak píšeš, pokud hra není plně(!) nastavitelná k obrazu mému, nezájem. Jedinou chybu jsem udělal u GTA4 (věděl jsem, že kamera je jakási jiná), myslel jsem, že se to poddá. Chyba, vyhozené prachy, po doslova pár misích to letělo z disku. Vlastně ta šílená instalace vč. registrace v <censored> R*SC a GfWL zabrala více času než mé vlastní hraní.
GTA sa hra na gamepade. Pri strielani kazdy potrebuje mys na presne analogove mierenie, ale auta ovlada sipkami, to je predsa nezmysel. Kto by si trufol riadit skutocne auto sipkami - digitalne?
GTA mam velmi rad a poznam jedinu dokonalu kombinaciu:
- auta = gamepad (XBOX kompatibilny, zadne plynove na plyn a brzdu, lava packa na volant)
- chdodza = gamepad (chodza lavou packou, rozhliadanie pravou, centrovanie tlacidlom)
- strelba = gamepad+mys (pohyb lavou packou, mierenie a strelba mysou)
Vyhody su jasne, pohodlne a presne ovladanie vo vsetkych situaciach, bez nutnosti prehmatavat klavesnicu, force feedback. Ja si uz neviem ani predstavit hrat podobnu hru inak, pritom mi na zaciatku tiez vadilo ze musim korigovat kameru pravym analogom, teraz ked som skusal starsie hry, uz mi novy sposob chyba.
Kazdopadne, pri riadeni auta v GTA4 ta kamera vadila aj mne.
to vypadá jak GTAIV, akorát tam vidím ještě palmy navíc .
zdá se že engin bude stejný jako v gta 4, takže zase neoptimální zrůda :(
Na druhou stranu tehdy jsem to hrál na GTX285 za 9000. Teď mám stejně výkonnou GTX460 za 3500.
Toho se právě bát snad nemusíš. Prý je totiž EFLC obecně optimalizovanější než samotné GTA IV. Ty obrázky, ale mohli dat ve vyšší kvalitě teda...