Dan Vávra chystá husitské RPG o Janu Žižkovi
Vítejte v průměrném RPG
Jsi Krutor, divoký barbar ze země Morkroch. Putoval jsi předlouhou cestu, přes vysoké hory do proslulého císařského města Lhoty, hlavního města světa a největší aglomerace ve známém vesmíru, jehož sláva se dotýká hvězd.
Město sestává přesně z patnácti budov, včetně císařského paláce, a žije v něm 30 NPC, včetně císaře Lojzy, arcimága Lotranda a všech členů cechů zlodějů, mágů a válečníků.
Navštívíš císaře, který sedí sám v trůnním sále a on ti zadá epický quest. Zemi terorizuje zlý drak z pekla a Lojza je bezmocný. Poslal na něj celou imperiální armádu, ale stvůra všech pět vojáků zabila. Teď potřebuje hrdinu, jako jsi ty! Musíš najít a slézt tajemnou horu Lohen, na kterou lidská noha dosud nevkročila, a setnout draka.
Přijímáš quest a vyjdeš ven z městské brány. Tajemná hora Lohen se nachází přesně 150 metrů od vrat a je vysoká asi 50 metrů. Všichni obyvatelé města jsou buď retardovaní, slepí, nebo chromí, pokud si jí po staletí nestačili všimnout. Po asi 30 metrech chůze k hoře se dostaneš na “území nikoho” a přepadnou tě bandité. V průběhu dalších 120m chůze k vrcholu objevíš ještě starověkou pevnost Rumloch, tajný dungeon zkázy a úkryt banditů. Na vrcholu hory zabiješ stometrového draka tím, že mu mlátíš do nohy rezatým mečem a piješ lektvary. Potom okradeš mrtvoly impreriální armády (všech pěti) a cestou zpátky do hradu tě zabije divoké prase.
http://warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entr y=blog_012
bych to spíš viděl tak, že si vzali velký sousto a časem to upadne..
Si nemyslím,on o tom snil už před třema rokama v Levelu.Psal tam,že potřebuje nějaký mega.(miliony)
Warhorse se blíží k takzvanému "vertical slice", což je moment, kdy máte řez hrou ukazující grafiku, prostředí a hlavní mechaniky, které pak ukazujete vydavatelům a podle této prezentace se má zjistit, jestli o hru bude mít vůbec někdo zájem (a zda tedy její vývoj nebude ukončen, pokud zájem nikdo neprojeví a investor se zalekne).
Nanečisto se rozhodli udělat prezentaci právě na gamescomu a vypadá to, že dopadla úspěšně. "První schůzku jsme měli s hochy z Cryteku," píše Dan Vávra. "Naše setkání začalo velice formálně, jak to na výstavách, kde každou hodinu potkáte deset cizích lidí, bývá. To ovšem trvalo přesně do doby, než jsem pustil první video. Náš partner na druhé straně stolu zpozorněl, pak si nechal video pustit ještě jednou a zavolal někoho dalšího, z koho se vzápětí vyklubal velice důležitý člověk. Ten se začal nadšeně vyptávat, jak jsme udělali tohle a tamto: "Ty kaluže děláte přes paralaxy? A jak jste udělali ty zdi? Cože? Vy jste si dodělali sekundární UV mapy?" Zástupce investora za námi se spokojeně usmíval."
Jak se také zdálo, vždy, než někomu ukázali prezentaci, všichni se jich ptali, zda jde o "Skyrim killer", tedy hra, která by měla být konkurencí Skyrimu. A byli potěšení, že projekt Warhorse tak skutečně vypadá.
http://www.eurogamer.cz/articles/2012-12-08-nahrav ka-prednaky-o-eskem-stredovkem-rpg