No dobře, už to jede a vypadá to bezchybně, ale nevěděl jsem, že musím být skoro programátor CryEnginu, dá se v něm hodně přizpůsobit a podařilo se mi to rozjet plynule zcela na max. a ještě zvětšit dohlednost, odstranit stutering a flickering stínů...
Tady je config, ale pro na novější HW, kde ta hra s default configem běží mizerně, ani snad nepoužívá všechnu paměť apod.:
e_ShadowsCastViewDistRatioLights=0.3
e_ShadowsCastViewDistRatioMulInvis=0.3
e_ShadowsCastViewDistRatio=0.8
r_DeferredShadingAreaLights=1
sys_budget_sysmem=65536
sys_budget_videomem=24576
r_TexturesStreamPoolSize=24576
sys_job_system_max_worker=0
r_BatchType=2
con_restricted=0
wh_pl_showfirecursor=1
sys_PakStreamCache=1
sys_preload=1
r_TexturesStreamingMaxRequestedMB=560
r_TexturesStreamingResidencyTime=120
r_TexturesStreamingMipBias=-3
r_TexturesStreamingResidencyThrottle=0.8
e_LodFaceAreaTargetSize=0.0008
e_TerrainDetailMaterialsViewDistZ=300
e_MergedMeshesActiveDist=300
e_MergedMeshesViewDistRatio=125
e_VegetationUseTerrainColorDistance=200
e_MergedMeshesLodRatio=16
r_ssdoAmountAmbient=1.4
r_ssdoAmountDirect=2
r_ssdoAmountReflection=4
r_ssdoHalfRes=2
r_ssdoRadius=0.04
r_ssdoRadiusMin=0.07
r_ssdoRadiusMax=0.1
e_svoTI_ResScaleBase=0
e_svoTI_LowSpecMode=2
e_svoTI_ConeMaxLength=8
e_svoTI_DiffuseConeWidth=24
e_svoTI_SSAOAmount=1.545
e_svoTI_SpecularAmplifier=0.82
e_svoTI_TemporalFilteringBase=1
e_svoTI_MinReflectance=0.19
e_svoTI_DiffuseAmplifier=1.12
e_ShadowsUpdateViewDistRatio=512
e_ShadowsMaxTexRes=2048
e_ShadowsPoolSize=8192
r_FogShadows=1
r_ShadowsAdaptionMin=1.24
r_ShadowsAdaptionSize=1.24
r_ShadowsAdaptionRangeClamp=0.008