Jelikoz nepouzivam zadne mody a nepotrebuji zpravidla nic upravovat pouzivam hlavne konsoli 'XBsX'.
Xbox ted stejne umoznuje hrat i s mysi a klavesnici, na PC abych mohl hrat v rozliseni 4K by bylo zapotreby poskladat a udrzovat PC za hodne vysokou castku pro me uz to byla jen nekonecna studna penez, koupis GPU za 1000$ aby ti za 6 mesicu napsali ze jde uz o starsi model a pro lepsi vykon a podporu RayTracing musis zakoupit novy model a tak dokola, nasrat.
Konsoli spustim, hraju o nic se nestaram, vyhovuje mi to.
Na tech par strategickych her co hraju mi staci prumerne PC bez exesivniho UPGRD. PC mam zpravidla pro praci, hrani netvori ani 20% takze nejke extra investice do PC neprichazi v uvahu.
Krome toho konsole se posunuli o velky kus dopredu a ty UPGRD na jejich strane jsou stale rychlejsi a vykonejsi (tenkrat nova konsole vychazela co 6 let), snad to nebude za chvili stejna situace jakou PC. Chces si zahrat nove tituli v konfortnich podminkach, musis co rok koupit novou verzi.
PS: Tech 120FPS v 4K ale snad nemyslis vazne, na to si jeste u konsoli nejaky patek pockas .. ztezi nektere hry podporuji vubec 60 zpravidla u her typu RPG je frame zamknuty na 30F/s, natoz 120 ktere jsem v 4K videl prozatim jen na krabici. V realite to IMHO prijde tak jako u PC az se Super Samplingem typu FSR / DLSS / XESS tak jak to ma v umyslu udelat Nintendo u nove Switch.