Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jak mají vývojáři dělat hru bez RT

To je stejně úžasný, jak krásné textury umí Ubisoft vykouzlit. Jinak už po jedenácté? A opět úplně stejná hra!

Takže za mě teda ne, nechci hrát dokolečka dokola totéž.

A ještě jedna poznámka. Pokud si řekneme, že Origins bylo polodebilní a Oddyssey úplně, tak obě hry nabízely i něco unikátního a to historické lokace. To je po texturách další věc, kterou Ubisoft umí a v tomto mu musím naopak vyseknout poklonu, protože mě Egypt v Origins zajímal a na Řecko v Oddyssey jsem se vysloveně těšil a byl to vlastně důvod proč jsem ty hry hrál a obě přes nějaké ty výtky hodnotím nakonec pozitivně.
A byl to zároveň s chybějící češtinou důvod, proč už jsem se nepustil do Vallhally, neboť Vikingové ze Švédska mě zdaleka tak netankují. Ovšem myslím, že se Ubisoft v tomto částečně vyčerpal, protože historie Bagdádu při vší úctě k Arabům mě nezajímá už vůbec. Jestliže jsem teda nenašel dost zájmu o hraní Vallhally, u Mirage to platí dvojnásob a již teď před vydáním hry mohu zodpovědně říci, že nemám zájem. (Počkám si na Japonsko, ikdyž teda bez české lokalizace to pro mě stejně smysl nemá.)

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny