Starfield - úkol "Get Lizzy's alcohol"
Zatím nepřekonatelný úkol, už to zkouším přes hodinu a asi to budu muset zabalit. Napsat to sem chci hlavně proto, že to je typický doklad toho, jak je Starfield opravdu špatná hra. V podstatě už mohu říci, že se jedná o jednu z nejhorších her, které jsem kdy hrál.
O co jde? Jsem v havarované vesmírné lodi, kterou zabrali piráti a mám je pozabíjet a vrátit barmance Lizzy její zásoby alkoholu. Na konci je pirátský boss, který si prvně umí doplňovat život a má trojitou ochranu, je třeba do něj narvat pořádnou dávku střel, abych ho sejmul. Normálně už jsem přes takovéto nepřátele prošel ani o tom nevim, ale tady je to okořeněné naprostou šíleností, kdy loď má poruchu a každých 5 sekund se tam střídá stav gravitace a beztíže. Nejen, že tato technika střídající se takto rychle za sebou je teda naprosto otravná a snad v životě jsem něco tak hnusného nehrál. Ještě se střídají animace, takže například můj parťák je co 5s ve skafandru a v civilním oblečení.
Když teda pominu to, že něco takového je úplně debilní, tak je to značně nepříjemné i na oči a člověku se z toho dělá až nevolno. To vše samozřejmě naprosto komplikuje dosažení cíle, teda zabití piráta.
Tohle je za mě jednoznačný důkaz toho, že Bethesda vyhodila testery a buď jim to testovali nějací studentíci nebo to přes QA nikdy neprošlo. Každej aspoň malinko zkušený tester by tohle musel vývojářům vrátit s tím, že je potřeba naprosto prioritně tohleto předělat. Jenže ne tak ve Starfieldu. Starfield je opravdu špatná hra!