A fsr nemá duchy? Má.
Já mám stále 80fps po upgrade na 2.0 verze.
Na steamu zatím 92%. Takže ahoj jdu se tam taky podívat.
Na RR se samozřejmě podívalo hned několik technicky zaměřených magazínů a kanálů. Zmínil bych například Hardware Unboxed, Daniela Owena, Gamers Nexus a samozřejmě Digital Foundry, kde se poměrně podrobného rozboru ujal Alex Battaglia. Výsledek je velmi pozitivní, díky RR jsou odlesky ostřejší a přesnější, obraz mnohem stabilnější (bez různého problikávání či shimmeringu) a stíny (především ambientní okluze) výrazně viditelnější a realističtější. Výkon je často dokonce o něco lepší než bez RR, ale neplatí to vždy, ostatně to ani není primární účel této technologie. Důležité však je, že výkon nijak nezhoršuje.
Bohužel úplně bez negativ se to neobešlo. RR totiž může způsobit poměrně silný ghosting a celkově rozmazanost některých objektů, především těch menších, ale může se to projevit například i na postavách. Rozhodně to nevypadá zrovna hezky a doufejme, že to Nvidia v nějaké budoucí verzi vylepší. Jinak se totiž prakticky všichni shodují, že Ray Reconstruction obraz výrazně vylepšuje.
Takže asi tak. Obraz je kvalitnější. Někdy duch.