Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Starfield

Samozřejmě, Ubisoft je velká a bohatá firma, hry má jednoduché na naprogramování, když si dobře rozvrhne čas na design a grafiku, tak to za ta léta zkušeností dá v pohodě v termínu a protože navíc hraje prim na PC, tak si může dovolit pro většinové hráče na NVidia kartách udělat fýčuru přímo pro ně a DLSS je přítomno. To je zcela v pořádku.
Já ti jenom vysvětluju, že to samé nemůžeš očekávat u hry, která má být vlajkovou lodí jedné konzole, kde DLSS nefunguje a ještě má ta hra zpoždění, protože ikdyž je to hra od velkého studia, tak je to úplně nová hra se spoustou programování a logicky je šance na zpoždění u takové hry mnohem větší než u desátého dílu téhož. Potom musí vývojář něco škrtnout a logicky škrtne nepodstatnou záležitost jako je nějaký chytrý upscaling na vyšší rozlišení. Původně tam neměl být žádný, za peníze od AMD dodělali aspoň ten jednodušší, který ale funguje úplně všem včetně konzolí, takže pro milovníky upscalingu tam něco bylo a můžeš si to zapnout i ty s grafickou kartou od NVidie.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny