Někdy to tak je, ale v případě Starfieldu tvou konstrukci nechápu.
Kde funguje FSR? Funguje na PC s grafickou kartou AMD Radeon, funguje na PC s grafickou kartou NVidia GeForce, funguje na Xboxu a funguje na Playstationu.
Kde funguje DLSS? Na PC s grafickou kartou NVidia GeForce. KONEC.
Tak když bude vývojář dělat konzolovou hru, jaký má zájem tam dávat DLSS? Zcela nulový.
A Starfield chtěl Microsoft po koupi Bethesdy, aby byl výkladní skříní Xboxu, takže na Bethesdu mohl s FSR tlačit taky a protože AMD hru dotovalo, tak to tam logicky chtělo také. Na druhou stranu, proč by něco měla platit NVidia, když je to hra, kterou si PR dělá konkurence. A ikdyby si to NVidia zaplatila i tak, akorát by to pozdrželo vydání hry a to by zase majitel (Microsoft) nepřipustil. Nebyl čas tam DLSS dodělat.
Jednoduše FSR funguje všude, takže ho budeme vídat častěji. Jistě, výsledky ukazují, že DLSS funguje lépe, ale je jen pro omezený trh, takže ho budou nasazovat hlavně tam, kde se na titulu NVidia podílí nebo tam, kde je maximální výdělek tvořen z PC, kde dominuje NVidia, dokud dominovat bude. Pokud by její vliv nějak mizel a prodávala méně herních grafik, tak začne mizet i DLSS. Tohle je realita, nezáleží až tak na penězích, ale na tom, kolik ta technologie zasáhne spotřebitelů (hráčů) a to je snad dobře ne?