Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Konec hry těžký - nedohratelné

Precejen jsem si vzpomnel na jeden brutalni zasek, sice to nebylo na konci ale rozhodne je zajimavej, protoze dnes uz na takove zaseky clovek nenarazi. Jeste v dobach pred internetem jsen asi na mesic zakysnul v nejlepsim dungeon crawleru - Wizardry 7. Ta hra byla na dnesni pomery EXTREMNE obtizna, opevovany darksouls coby meritko obtiznosti je proti tomu prochazka po plazi.
Po neustalem pobihani po celem svete a hledani necoho co jsem prehledl jsem nakonec zjistil, ze klicovy predmet (temple map) vyrabovala z dungeonu kde byl jina skupina dobrodruhu nez jsem se tam vydal. To je v dnesni dobe kdy te hry vedou za rucicku nemyslitelne, aby skupiny NPC pobihaly po svete a prakticky delali to co ja. A to jsem tu skupinu jeste musel dohledat (neustale se pohybovala) a pak je ukecat aby mi tu mapu prodali (nebo je proste zabit, jenze to byla skupina silove obdobna moji, navic bych si to asi rozhazel s nekterymi frakcemi). Naprosto genialni hra ktera dnes nema obdoby.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny