Snad jednou prijde den, kdy zacnes misto "nedohratelne" "nemozne" "spatne udelane" pouzivat "ja to nezvladnu" ci "ja na to nemam"...
Jediny co me napada je opacny problem, zasek "nekde u konce" (ta hra ani konec nema, respektive clovek nepostrehne ze uz jako konec probehl) protoze hra byla extremne lehka (i na nejvyssi obtiznost). A to byl nedavno AC Valhalla a boj s Odinem, rubal jsem ho asi 20 minut nez jsem dal pauzu a sel na net kouknout co ze to mam udelat abych zjistil ze mam "umrit" (nechat se zrubat na 0hp kvuli nejake animaci a "progressu" v naprosto trivialnim souboji).
Ten souboj probihal stylem odin zautoci, ja uhnu, 3x ho rubnu do zad, on uskoci a cele se to neustale opakuje dokola. Pokud neni clovek levej tak je prakticky nemozne umrit (pokud to covek neudela zamerne), boj se nijak nevyviji a odehrava se ve velmi kratce smycce porad dokola.