GZDoom - WHackEd4 - Použitie projektilov enemákov
Zdravím, v poslednej dobe ma nejako chytila hra, na ktorej som "vyrastal" (aj keď teda vtedy to asi nebola moc hra pre deti xD) Doom 2. Hrám Doom 2 cez GZDoom emulátor, a včera som našiel toto video: https://youtu.be/PTn-oK8m2KU?list=LL
Dá sa nejako cez WHackEd4 nasstaviť projektily sebe enemákov? Príklad: Cacodemon striela také "gule", no a ja by som si tieto "gule" chcel nastaviť napr. na PUNGC. Viete mi poradiť, ako na to?
Netuším, zda je to vůbec možné.
Jinak, levely Doom 1/2 hraji v jiném enginu (Bethesda ho "zakázala", netuším, zda se dá dnes ještě sehnat...), "Doom Remake 4". A D1, tedy první epizodu, přímo v enginu Doom 3. GZDoom a podobné jsou oproti tomu IMHO jen slabý odvar…
Už som na to prišiel, dá :) . Len som sa musel pohrať v záložke "Things" s hodnotami.
1. Vieš mi prosím ešte poradiť, či sa v Whacked4 dá nastaviť damage klasických strel? (Nie projektilov) Mám na mysli strely napr. zo Super-Shotgun, Pistol atď...
2. Je aj nejaký alternatívny program ku WHacked4? Ktorý má napr. viac funkcií? (novší program než whacked4)
3. Je mi jasné, že na CZ/SK scéne nikde nenájdem návod, ako kódovať módy. Vedel by si mi prosím poslať nejaké stránky, kde by som sa aspoň trochu mohol naučiť kódovať módy (WAD / pk3 súbory)?
1 a 2 nevím.
na wady existují editory, používal jsem myslím Slade (na tvorbu vlastních multipacků). *pk3 jsou myslím normální *zip archívy. Stránky neznám, editaci Dooma se dávno nevěnuji - a ani nikdy nevěnoval, snad až na pár pokusů.. Více mě bavila editace Build her (Duke Nukem 3D), to šlo mnohem lépe od ruky :)
Chcem sa ešte spýtať, dajú sa nejako premapovať zbrane?
Default:
[1] Chainsaw, Fist
Chcel by som to vymeniť:
[1] Fist, Chainsaw