Je to jak píše Dwane Dibbley - nechápeš princip RPG soubojů. Probíhají hody mnohostěnnou kostkou, když hodíš víc, než má protivník staty = zásah (zjednodušeně). Stejně tak to má protivník - když si u postav dáš body do odolností, budou tvoje postavy odolnější vůči kouzlům/čemukoliv.
Souboje v DOS jsou promakaný, ta improvizace a variabilita je právě to, čím to je netradiční vůči jiným hrám, máš leckdy si možnost bojiště upravit dopředu, naplánovat. Ne že boss má jedinou slabinu a jedině tak ho dostaneš, máš právě hodně možností. Není to hra pro ty, co to chtějí honem dohrát a prostě se tím hlavně rychle prosekat. Nejsi cílová skupina, která to ocení, protože tohle je opravdový RPG se vším všudy. To si zahraj Diablo, tam nemusíš moc přemýšlet.
Vzhledem k tomu, že ty máš problém s 80 % her, co zkusíš, tak se tuplem nedivím, že ti DOS nejde.