Bug - utek z veznice, tam jsem se zasekl. Nejvic kdyz jsem nad hrou vyzral tim (hral jsem tu misi poprve podotykam) ze jsem si pripravil karu pekne k plotu (ne na misto kam hra chtela abych ji pristavil), probehl kanalama, prelezl plot a vklidu odjel. Tim padem se mi neobjeviy naskriptovane zaterasy apod., vklidu dojel na venkov (obcas se vyhl policii) ale hledanost ani po pul hodine nezmizela.. takze jsem jel zpatky k vezeni a tam me instantne zabili. Po restartu mise uz dobry, cilem je se nechat honit ale clovek jim ujede za minutu - takze nuda.
AI je kapitola sama pro sebe, hroznej cover shooter, navic presne vedi kde jsem aniz by me zahledli. Molotovy - radeji bez komentare. Jak rika Vavra - hratelnost (gunplay) dohanej mnozstvim nepratel.
Lokace - no udelali z toho hroznej koridor bez moznosti volby jako bylo v originale. Ale tenhle koridor je tak spatnej, ze se to v zadne jine hre snad nikomu jeste nepovedlo. (zejmena pak mise ve skladech/vagonech)
Grafika - super, auta nadherny, atmosfera hutna
Pribeh - jednicka udala nejlepsi moznej zaklad, nektere nove rozsireni pecka, zbytek - americke klišé.
Dabing - naprosto parádní
Cutsceny - libive
Sberatelske predmety - casopisy, krabicky uplne o nicem, prislo mi, ze jsou na stejne brdo a fakt me nebavilo je pak uz vubec sbirat. Zlaty PLAYBOY v Mafii 2. To podtrhovalo hezky atmosferu