Bohuzel, revoluce se skutecne nekona. Ja ze hry take nejsem kdovi jak vyskakani, prijde mi ze vydani je znacne uspechane a to nejen o nejaky ten mesic ale rok a vice. Jednotlive herni mechaniky jsou zdanlive poslepovane rychlym reseni, viz treba policie. Hrac stoji na ulici, rozhlednes se kolem sebe, nikde zadni policajti. Zacnes tropit neplechu a v ten okamzik se hraci za zady naspawnuji policejni jednotky i s roboty. Toto se deje dokonce i v interierech, kde by policie samozrejme musela prvne vstoupit do budovy.
Rpg prvky jsou vylozene slabe, jednotlive volby prakticky vubec nemeni herni styl, pouze pridavaji zanedbatelne procenta semhle a onehle.
Herni mapa je extremne neprehledna, ze je nejlepsi je ji nepouzivat.
Volby v rozhovorech maji imho minimalni dopad na rozvijeni pribehu.
Jeden priklad za vsechny, zacal jsem za nomada, v uvodni sekvenci me hned zacne drbat nejakej mistni serif. Ma vysokej lvl, tak si to s nim nechci rozdat na ferovku ale rozhodnu se ho rozjezdit autem. Tak na nej najedu, milej serif proglitchuje autem a zmatene pobiha po garazi a ani nevytah e gun na svou obranu.
Jakooo, je to rpg tak jako na oko. S ruznym chovanim hracu specialne v otrvrenem svete musi pocitat. Tady je vse nalinkovane a hru hrac rozbiji i naprosto nechtic.
Vubec nevhapu ze to je od cd projectu. Spoustu tech hernich mechanik uz meli zmaknutych v zaklinaci, jak kdyby to zas delalo nejake jine studio..
A tak by se dalo pokracovat dal..