Přesně jak píšeš, pokud něco extra nenabízí. Liberté se ještě dá. S tím Bulldogem jsi to přesně trefil, je prostě velký a musí se hrát jinak, a to mi nesedí. Francouzi mi ve své době seděli hodně, dobré camo, zásobník, poměrně rychlíci. Rusáky nezmiňuji, protože ty jsem hrál v době, kdy jsem té hře ještě tolik nerozuměl. Až později jsem ocenil třeba T-54 ltwt.. Tak to je tvůj kolega celkem uvědomělý, já mám právě pocit, že hodně nováčků se žene na vyšší tiery a tam shoří jak papír, protože neovládají základní herní mechaniky. Navíc tomu WG napomáhá, vyexpit se na vyšší tier trvá podstatně kratší dobu než dříve (modré plány, směrnice, volitelné násobky s prémiovým účtem).
To víš, že mě takové bitvy serou a to i když jsem ve vítězném týmu. Z té bitvy nemám takový zážitek, než z bitev, které jsou vyrovnané, to mi nevadí ani prohrát. Občas se stane, že špatně vyhodnotíš situaci a zahraješ blbě. Ale aby hrál celý tým blbě, je teď daleko častější. Jednou jsem napočítal, že v jednom týmu nenastřílelo 8 lidí vůbec nic, to je víc jak půlka týmu, to už je na pováženou. Nevím jaký máš na to názor, ale můj osobní je ten, že na to má vliv právě to rychlé expení tanků, moc arty v týmu (omezil bych to na 1 v týmu). A potom vidím problém v goldové munici, likviduje to ve hře pancíř. V době, kdy se goldová munice nedala koupit za stříbrňáky ale jen za goldy, tedy reálné peníze se využívala podstaně méně a jen v situaci, kdy jsi jí opravdu potřeboval. Teď se střílí víceméně jen goldovou municí a prostě nemůžeš vždycky využít pancíř. Už i WG na to přišlo a chtějí s tím něco udělat, co vím tak poslední věc co jsem četl, že sníží goldové munici poškození, uvidíme co to s hrou udělá. Co si myslíš ty, co má vliv na takové bitvy?
Držím se jednoho pravidla, nespoléhej na to, že ti někdo pomůže i když hraješ v týmu. Občas se stane, že narazím na borce s kterým kooperuji a je to pak dobrá hra, ale jsou to spíše vyjímky.