Protoze hraci chteli ruzny konce, ale to neni muj pripad. Stresoval me Zaklinac, kdyz jsem dopredu vedel, ze jeden konec je debilni a rozhodne jsem nechtel dojit zrovna k nemu. U Mass Effectu jsou tri (po oprave ctyri) ruzne konce, ktere se daji zvolit tesne pred koncem hry a zadne rozhodnuti ve hre na to nema vliv, maximalne se muze stat, ze hracovi nebudou vsechny konce zpristupneny, ale jelikoz jsou vsechny v podstate stejne, vyjma toho dodelavaneho, ten je prihlouplej, ale vzdycky tam bude i jinej a voli si hrac, takze at hrac dela ve hre cokoli, tak proste dostane konec to znamena JEDEN konec. Hracum to vadilo, mne ne. Rozhodnuti behem hry maji vliv na prubeh hry, takze celou hru to dela zajimavou, jen je proste jasne nalinkovany zaver.
Problemy byly dva, hraci ocekavali nekolik koncu v zavislosti na rozhodnutich ve hre, coz se nestalo. Bioware hru nestihl dokoncit v terminu a EA to natvrdo zasekla tesne pred dokoncenim hry. Posledni cast hry tak nahle zadne rozhodovani neposkytuje a dej jasne speje k jednomu jedinemu konci, misto nehoz prisly tri stejne konce. Navic vubec hraci nepochopili, co chteli autori tema koncema rict. EA nakonec svolila a Bioware dodelal ten jediny trojity konec do stavu v jakem mel byt hned po vydani hry a ne az za pul roku.
Za me ma hra jedinou chybu, nemely byt tri stejne konce, ale mel byt jeden dodelany konec hned po vydani. Bioware nemel slibovat tri konce, kdyz je nedokazal dodelat, jenze tou dobou, kdy se pro to rozhodli proste netusili, co je EA zac. Stejne ale meli byt soudni a nedrzet se sveho snu tri koncu, kdyz se ukazalo, ze je nerealizovatelny a ze bude jen jeden.