Řešení:

Zacinam premyslet o tom, ze predelam ten zebricek odpadu co vedu jeste jinak a jeste ho zase zjednodusim:

1. Milestone
2. Ubisoft
3. Sleeping Dogs - United Front Games + Square Enix London

V podstate vsechno co udela Milestone je vyslovene spatny, ta firma neumi udelat ani arkadovou hru ani simulator, vsechno od nich je spatny, neda se u toho ani bavit ani si u toho neuzije fanousek simulaci, protoze je tu od vseho vzdy neco, co muze zajemce hrat a je to o dost lepsi. To MotoGP je raritni v tom, ze Climax dokazal udelat hezci a hratelnejsi okruhove motorky v roce 2002, coz Milestone nedokazal napodobit dodnes. Ikdyz se podivate na to uplne novy MotoGP, tak je to furt slaby.

Ubisoft je podle me o neco mene spatny studio, protoze vsechny jejich hry jsou genericky a zcela na jedno brdo. Ale jak jiz jsem tu psal, je to muj zebricek a ikdyz ja to pochopit nedokazu, tak spousta lidi ma rada Far Cry 5, ac je to v podstate stejna hra jako Far Cry 4 a jako Far Cry 3. No a pokud tyto hry mate radi, s klidem si zahrajte Splinter Cell, jak Conviction tak Blacklist nejsou v podstate spatne strilecky ala Ubisoft ala Far Cry ala Ghost Recon Future Soldier a dost pravdepodobne jako dalsi novejsi hry z techto serii, ktere jeste nemam odehrane. Rukopis vsech tech her je stale a dokola stejny: zacinate ve hre s tim, ze jste uplny nymand a postupne vylepsujete vybaveni a tim se hra stava jednodussi.

Blby je, kdyz chce nekdo hrat Splinter Cell a ja si moc dobre pamatuju, jaka tam byla hratelnost, protoze Double Agent jsem hral pred rokem. Blacklist je strilecka, neni to stealth Splinter Cell, tudiz napriklad zneskodneni bomb ve Filadelfii, coz Ubisoft spestril jeste hranim za dalsi postavu tentokrat First Person, bylo silene narocne i na nejlehci obtiznost. Jeste stesti, ze jsem si zrovna pred touhle misi aspon tu pistoli poradne vylepsil, protoze jinak bych to nedal. Jiste, kdybych k tomu byval "spravne" pristoupil jako ke strilecce a pred misi se poradne vybavil, tak mohl byt pruchod brnkacka, na pistoli je to ale pekny maso.

Zaver hry, no jak to rict, no nevim, zase bude ban, ale typicky ubisofti picovsky zaver. Mirnejsi slovo pouzit nejde. Zaverecny souboj s bosem je o jednom jedinem podrzeni klavesy E, ktere je treba nacasovat zhruba do setiny sekundy.
Samo, ze vam nikdo nerekne, ze mate to E drzet, takze jsem nejprve mackal, tedkon vubec trefit ten spravny okamzik, zaverecny tomu se snad ani neda rikat souboj, ale proste ten test z umeni nacasovat stisk jednoho tlacitka jen jednou jedinkrat, jsem opakoval snad dvacetkrat. Predtim teda byl dalsi voser, protoze bylo treba se kryt za prekazkami pomoci Q a MEZERNIKu mezi nima behat a obehnout zloducha, proste takovej Assassins Creed strihnutej s Far Cry = Splinter Cell, nebot nic jineho nez sracky Ubisoft neumi.

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Zacinam premyslet o tom, ze predelam ten zebricek odpadu co vedu jeste jinak a jeste ho zase zjednod… nový
RedMaX 06.07.2019 21:22
RedMaX
Zaver hry, no jak to rict, no nevim, zase bude ban, ale typicky ubisofti picovsky zaver. Mirnejsi sl… poslední
RedMaX 07.07.2019 04:38
RedMaX

Zacinam premyslet o tom, ze predelam ten zebricek odpadu co vedu jeste jinak a jeste ho zase zjednodusim:

1. Milestone
2. Ubisoft
3. Sleeping Dogs - United Front Games + Square Enix London

V podstate vsechno co udela Milestone je vyslovene spatny, ta firma neumi udelat ani arkadovou hru ani simulator, vsechno od nich je spatny, neda se u toho ani bavit ani si u toho neuzije fanousek simulaci, protoze je tu od vseho vzdy neco, co muze zajemce hrat a je to o dost lepsi. To MotoGP je raritni v tom, ze Climax dokazal udelat hezci a hratelnejsi okruhove motorky v roce 2002, coz Milestone nedokazal napodobit dodnes. Ikdyz se podivate na to uplne novy MotoGP, tak je to furt slaby.

Ubisoft je podle me o neco mene spatny studio, protoze vsechny jejich hry jsou genericky a zcela na jedno brdo. Ale jak jiz jsem tu psal, je to muj zebricek a ikdyz ja to pochopit nedokazu, tak spousta lidi ma rada Far Cry 5, ac je to v podstate stejna hra jako Far Cry 4 a jako Far Cry 3. No a pokud tyto hry mate radi, s klidem si zahrajte Splinter Cell, jak Conviction tak Blacklist nejsou v podstate spatne strilecky ala Ubisoft ala Far Cry ala Ghost Recon Future Soldier a dost pravdepodobne jako dalsi novejsi hry z techto serii, ktere jeste nemam odehrane. Rukopis vsech tech her je stale a dokola stejny: zacinate ve hre s tim, ze jste uplny nymand a postupne vylepsujete vybaveni a tim se hra stava jednodussi.

Blby je, kdyz chce nekdo hrat Splinter Cell a ja si moc dobre pamatuju, jaka tam byla hratelnost, protoze Double Agent jsem hral pred rokem. Blacklist je strilecka, neni to stealth Splinter Cell, tudiz napriklad zneskodneni bomb ve Filadelfii, coz Ubisoft spestril jeste hranim za dalsi postavu tentokrat First Person, bylo silene narocne i na nejlehci obtiznost. Jeste stesti, ze jsem si zrovna pred touhle misi aspon tu pistoli poradne vylepsil, protoze jinak bych to nedal. Jiste, kdybych k tomu byval "spravne" pristoupil jako ke strilecce a pred misi se poradne vybavil, tak mohl byt pruchod brnkacka, na pistoli je to ale pekny maso.

Zaver hry, no jak to rict, no nevim, zase bude ban, ale typicky ubisofti picovsky zaver. Mirnejsi slovo pouzit nejde. Zaverecny souboj s bosem je o jednom jedinem podrzeni klavesy E, ktere je treba nacasovat zhruba do setiny sekundy.
Samo, ze vam nikdo nerekne, ze mate to E drzet, takze jsem nejprve mackal, tedkon vubec trefit ten spravny okamzik, zaverecny tomu se snad ani neda rikat souboj, ale proste ten test z umeni nacasovat stisk jednoho tlacitka jen jednou jedinkrat, jsem opakoval snad dvacetkrat. Predtim teda byl dalsi voser, protoze bylo treba se kryt za prekazkami pomoci Q a MEZERNIKu mezi nima behat a obehnout zloducha, proste takovej Assassins Creed strihnutej s Far Cry = Splinter Cell, nebot nic jineho nez sracky Ubisoft neumi.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru