Zacinam premyslet o tom, ze predelam ten zebricek odpadu co vedu jeste jinak a jeste ho zase zjednodusim:
1. Milestone
2. Ubisoft
3. Sleeping Dogs - United Front Games + Square Enix London
V podstate vsechno co udela Milestone je vyslovene spatny, ta firma neumi udelat ani arkadovou hru ani simulator, vsechno od nich je spatny, neda se u toho ani bavit ani si u toho neuzije fanousek simulaci, protoze je tu od vseho vzdy neco, co muze zajemce hrat a je to o dost lepsi. To MotoGP je raritni v tom, ze Climax dokazal udelat hezci a hratelnejsi okruhove motorky v roce 2002, coz Milestone nedokazal napodobit dodnes. Ikdyz se podivate na to uplne novy MotoGP, tak je to furt slaby.
Ubisoft je podle me o neco mene spatny studio, protoze vsechny jejich hry jsou genericky a zcela na jedno brdo. Ale jak jiz jsem tu psal, je to muj zebricek a ikdyz ja to pochopit nedokazu, tak spousta lidi ma rada Far Cry 5, ac je to v podstate stejna hra jako Far Cry 4 a jako Far Cry 3. No a pokud tyto hry mate radi, s klidem si zahrajte Splinter Cell, jak Conviction tak Blacklist nejsou v podstate spatne strilecky ala Ubisoft ala Far Cry ala Ghost Recon Future Soldier a dost pravdepodobne jako dalsi novejsi hry z techto serii, ktere jeste nemam odehrane. Rukopis vsech tech her je stale a dokola stejny: zacinate ve hre s tim, ze jste uplny nymand a postupne vylepsujete vybaveni a tim se hra stava jednodussi.
Blby je, kdyz chce nekdo hrat Splinter Cell a ja si moc dobre pamatuju, jaka tam byla hratelnost, protoze Double Agent jsem hral pred rokem. Blacklist je strilecka, neni to stealth Splinter Cell, tudiz napriklad zneskodneni bomb ve Filadelfii, coz Ubisoft spestril jeste hranim za dalsi postavu tentokrat First Person, bylo silene narocne i na nejlehci obtiznost. Jeste stesti, ze jsem si zrovna pred touhle misi aspon tu pistoli poradne vylepsil, protoze jinak bych to nedal. Jiste, kdybych k tomu byval "spravne" pristoupil jako ke strilecce a pred misi se poradne vybavil, tak mohl byt pruchod brnkacka, na pistoli je to ale pekny maso.