Ty tvoje bachorky o poctech nepratel zname. Asi jako kdyz jsi musel v Gothicu najednou bojovat se stovkami orku?
Rozebirat realisticnost ve hrach je taky uplne mimo misu. Obzvlast kdyz skuhras kvuli jednomu hernimu mechanismu v jedne konkretni hre, prakticky jen abys ukazal, jak je ta hra hrozna. Ze hrajes na nejlehci obtiznost, kdy do tebe nepritel vystrili 50 ran a tobe porad pulka zivota zbyva, to ti treba nevadi? Ta nerealisticnost? Jediny co me tam dostalo bylo, kdyz na me vlit orel, trochu me poskrabal a ja si dal prvni pomoct a ten manik si zacal tahat kulku z ruky :)
A s respawnama maji problem prakticky vsechny open world hry, ktere respawny pouzivaji na udrzeni "ziveho" sveta. Pokud ti vadi nepratele, nelez do cervenych oblasti. Pokud chces lezt do cervene oblasti, nejdriv sejmi mistni pevnost, coz "odcerveni" okolni oblast.