Já nevím, co máš (respektive i řada lidí má) pořád s těmi recyklacemi předchozích dílů. Je to prostě openworld neměstská hra ze současnosti, vždy to bude podobné ;)
Počkej na orly v pětce, až budeš balancovat vysoko na konstrukci stožáru nebo v horách/skalách při opatrném kaskadérském postupu vzhůru.
Moc si teď FC4 nevybavuji, ale jsem odhadem někde na 10%; neměl jsem ale pocit, že by mě hra do nějakých misí nutila. Tyhle velké hry (série GTA, Fallout, Wolfenstein, FC, Watch Dogs, Just Cause, Saints Row, TES atd.) si vždy hraju svým stylem, upřednostňuji vedlejší úkoly, abych se vylepšil a snadněji pak zvládal ty příběhové. Zpočátku to třeba jde ztuha, ale VŽDY se mi stane, že se to nějak zlomí a začnu být očividně silnější, šikovnější, nebezpečnější, odolnější… jak se mi vylepšují atributy. Nejpomaleji to jde (můj dojem) v ELEX; ale tahle hra to vynahrazuje "vyšší mírou uspokojení", pokud se těžkosti překonávají.
Vlastně, to "VŽDY" není úplně pravda, nedočkal jsem se v Dead Island. První epizodu, kapitolu, ten rekreační resort, jsem splnil snad na 110%, ale po příchodu do města jsem se stejně moc nechytal, nemám rád hromady rychlým zombů. Nakonec jsem hru odložil a už se k ní asi nevrátím, Dying Light je výrazně lepší.
Po uzávěrce mám teď relativně klid, tak obnovím rozsáhlé hraní FC5 v pracovní době