Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Kolik výpočtů udělá server v průměrné PC hře za sekundu?

Podle toho, co je to za hru, kolik hráčů ji hraje v tu chvíli, v jakých jsou lokacích, co tam dělají a tak.

Něco jako průměrná hra je nesmysl, pokud tu běží plně grafické hry s tisíci aktivně interagujícími hráči (například souboje v reálném čase), stejně jako hry, kde se jednou denně/týdně vyhodnotí zaslané zprávy a vytvoří se stav pro další den/týden (třeba taková klasika jako global diplomacy, kde většina hry je v komunikaci hráčů jinými cestami (třeba emailem) a taktické uzavírání a rušení aliancí, sliby, hrozby a dýky do zad included.

Podle toho, na co to chceš si vyber hru, která nejlíp (nebo aspoň dostatečně) odpovídá tovojí představě a zjisti si, jaké požadavky na server má při jakém obsazení a zatížení.

U spousty her server může dělat zlomek toho, co dělá klient, pokud například klient ukazuje propracovanou grafiku jak rubeš orka a kam cáká krev, kam střeva a všechny ostatní efekty, zatímco na server jde zpráva "hráč 123456 používá akci 456789 na objekt 987654" a server sečte tvoje bonusy a postihy, stejně jako toho orka (třeba pouhých 10čísel) a vrátí zprávu "objekt 987654 zasažen za 123 z 5000 zbývá 456 HP, hráč 123456 zasažen za 321 z 10000 zbývá 8521 HP, objekt 987654 používá akci 456123 na hráč 123456" a tvůj počítač začne počítat všechny blesky a odlesky super-hyper kouzla, co ten ork na tebe sesílá a jak moc to s tebou zacloumá a co to udělá s obzorem a jak se změní viditelnost objektů za vyraženými dveřmi.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny