Jako vzdycky hraju na nejlehci obtiznost. Abych rekl pravdu nechapu system obtiznosti u RPG her. Teda rozumim tomu, ze treba na nizsi obtiznost tu nekdo psal, mozna ty, ze se meditaci doplnuje zdravi a jinak ne, s tim nemam problem, stejne toho nijak moc nevyuzivam. Jinak mi prijde normalni, ze kdyz je protivnik na levelu 1 a ja na levelu 10, tak ho dam na jednu ranu, kdyz je taky na levelu 10, tak to chvili trva nez ho sejmu, kdyz je na levelu 20, tak ho musim obehnout.
Takze ne, neprijde mi to tezke.
V cem se nevyznam a cemu nerozumim, je zavislost hlavni dejove linky a vedlejsich ukolu. Jsem ted na tom levelu 10 a v pribehu jsem pokrocil za konec krvaveho barona, rekl mi kam odjela Ciri a mam prejet z Velenu do Novigradu. Tak jsem se rozhodl, ze ted budu chvili plnit vedlejsi ukoly ve Velenu nez pojedu pryc.
Kde jsem mel problem byl ten souboj s tim jednim bojovnikem Divokeho honu v dejove lince s Keirou Metz. Tam jsem musel nekolikrat opakovat nez jsem ho s vypetim vsech sil sejmul a od smrti me delil jen malilinkaty kousek zdravi. Je teda v podstate divne, ze najednu stranu sejmu tak tezkeho nepritele a na druhou stranu potom nedam nejakeho Ghula? Vysvetluju si to teda tak, ze to bylo diky pomoci te Keiry Metz, ktera bojovala po mem boku.
Neni mi ale jasne, jestli bych teoreticky ne ze bych o to mel zajem, mohl pokracovat v hlavni dejove lince a nenavysovat si level plnenim vedlejsich ukolu a zaklinacskych praci?