Dohral jsem Two Worlds a mam z toho hodne smiseny pocity. Na jednu stranu silnej pribeh, zatim nejdelsi hra, kterou jsem hral, bavilo me to zhruba dve tretiny hry hodne, ale pak zacaly narustat problemy a zacalo to byt furt dokola a nektere veci dost otravne. On treba prvni zabitej golem to bylo neco, ale padesatej uz byl otravnej, fakt je, ze se jim dalo vetsinou utect, takze jsem se s nima zabyvat nemusel. Ale proste mohlo tam byt vseho min, min golemu, min vlku, min medvedu, min veskerych potvor, co tam byly.
Proc me ale hra postupne prestavala bavit jsou bugy, vyvojarum se nikdy nepodarilo tu hru doladit do zdarneho bezchybneho konce, ale nastesti se pres ty bugy dalo prejit a dohrat to, protoze jinak by me asi kleplo, kdyz jsem po nejakych 35 hodinach hrani zjistil, ze mam nevyreseny ukol kostry reliktu a kamenu zeme. Pritom jsem je oba mel v inventari, ale protoze jsem je sebral diky "open world" jeste pred zadanim ukolu Gandoharem, tak se proste neukoncily, nastesti to nevadilo a mohl jsem predat cely slozeny relikt, ktery jsem mel v inventari, aniz jsem mel splnene dilci ukoly. Ze se neukoncovaly vedlejsi ukoly, presto ze zadavatele ukolu mi podekovali za splneni uz tak nevadilo, ale proste to na atmosfere te hry neprida.
Vim, ze se lidem moc nelibila Arcania Gothic 4 kvuli linearnimu pribehu, ale za sebe jsem radeji, kdyz je to linearni a zvladnute, nez kdyz potom nedokazi princip "delej si co chces" vyvojari odladit a dopadne to jako v teto hre Two Worlds.
Two Worlds sice rozhodne neni blba hra, ale ty chyby nejsou vubec prijemne a vysledny efekt je blby. Snad bude dvojka lepsi.