AI v OpenTTD
Dobrý den, neví tady někdo, proč nejde načíst uložená hra, kde hraji s AI ?? Díky za případné vysvětlení.
Dobrý den, neví tady někdo, proč nejde načíst uložená hra, kde hraji s AI ?? Díky za případné vysvětlení.
Předmět | Autor | Datum |
---|---|---|
Může to mít asi tak 155 důvodů.
1.Soubor tam není.
2.Soubor je poškozený.
3.Soubor byl vytvořen v ji… JM 02.09.2017 16:02 |
JM | |
Při nahrávání hry vyskočí - Vnitřní chyba:liblzma returned code . Mám poslední verzi ottd a save byl… sys 02.09.2017 16:19 |
sys | |
"liblzma returned error code" - to vypadá na nějaký memory leak. Některé z těch ukončených AI po sob… JM 02.09.2017 17:05 |
JM | |
Asi jsem úplně tupej, ale nejdřív se zeptám - do složky OpenTTD - ai musím postahované ai nakopírova… sys 02.09.2017 18:25 |
sys | |
AI se skladují v podadresáří AI nebo content_download\AI
Ručně instalované AI se dávají do složky AI… JM 02.09.2017 22:30 |
JM | |
Dobře, pročtu, díky. Já stahuju všechno už ve hře. Někde jsem četl, co tu píšeš, že se spolu nemusej… poslední sys 03.09.2017 09:33 |
sys |
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
Může to mít asi tak 155 důvodů.
1.Soubor tam není.
2.Soubor je poškozený.
3.Soubor byl vytvořen v jiné verzi hry.
4.Máš tam jinou verzi AI.
etc.
Když uložená hra nejde načíst, OTTD zpravidla vypíše nějakou hlášku. Co tam stálo?
Při nahrávání hry vyskočí - Vnitřní chyba:liblzma returned code . Mám poslední verzi ottd a save byl vytvořen v této verzi hry. V průběhu hraní postupně skončilo více konkurentů.....hlášky si už nepamatuju, ale byla tam taky nějaká chyba, není to tak, že by zkrachovali.
Nevím, jaký AI můžu ve hře použít, aby jejich hru program (hra) neukončila.
"liblzma returned error code" - to vypadá na nějaký memory leak. Některé z těch ukončených AI po sobě asi neuklidilo, do souboru se dostalo něco, co tam nemá být a OTTD teď při nahrávání dat neví, co s tím.
Můžeš sem dát seznam použitých AI?
Nepamatuješ si, které skončilo s chybou?
Co autosave z té hry, ani ty nejdou nahrát?
Asi jsem úplně tupej, ale nejdřív se zeptám - do složky OpenTTD - ai musím postahované ai nakopírovat ?
Já totiž ve složce ai mám prázdno, ale přesto s protivníky hraju. A autosavy nepoužívám, jen ruční zápis.
AI se skladují v podadresáří AI nebo content_download\AI
Ručně instalované AI se dávají do složky AI, stažené ze hry se automaticky uloží do content_download\AI.
Pokud je soubor openttd.cfg ve složce s hrou (tam, co je openttd.exe), stažené soubory se ukládají do podadresářů zde.
Pokud ne, je on i podadresáře v uživatelských datech podle verze windows:
95,98,ME: C:\My Documents\
2000,XP: C:\Documents and Settings\<username>\My Documents\OpenTTD\
Vista a vyšší: C:\Users\<username>\Documents\OpenTTD\
Není ale vůbec potřeba stahovat něco ručně, všechny podstatné věci (grafiky, heightmapy, scénáře i AI) se dají stáhnout přímo ze hry. Seznam toho, co je ke stažení je tady i s odkazy na diskuse, je dobré si to přečíst, některá AI nebo grafiky se navzájem nesnášejí.
Dobře, pročtu, díky. Já stahuju všechno už ve hře. Někde jsem četl, co tu píšeš, že se spolu nemusejí snášet a možná to bude ten důvod, hraju s plným počtem protivníků, se 14 kousky.