minecraft potřebuju poradit
Dobrý den. Mám legálně koupený Minecraft, ale musel jsem přeinstalovat Win10 a nyní mi nejde se přihlásit.
Hází mi to tuto hlášku:
---- Minecraft Crash Report ----
// This doesn't make any sense!
Time: 28.11.16 17:45
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelForma t(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat (WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(Windo wsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java :306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at beq.ap(SourceFile:597)
at beq.an(SourceFile:433)
at beq.a(SourceFile:380)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124 )
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
-------------------------------------------------- -------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelForma t(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat (WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(Windo wsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java :306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at beq.ap(SourceFile:597)
at beq.an(SourceFile:433)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at beq.a(SourceFile:380)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124 )
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.11
Operating System: Windows 10 (amd64) version 10.0
Java Version: 1.8.0_25, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 43551464 bytes (41 MB) / 151334912 bytes (144 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerfor mance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.11
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: Yes
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
Co mám dělat?
Děkuju,
Milan
Ovladače jsi předpokládám nenainstaloval.
A až ovladače nainstaluješ, zaktualizuj si i Javu (64bit).
Děkuji za rady. Děje se mi tohle:
Když aktualizuji ovladač grafiky, Minecraft normálně funguje, ale začne se mi vypínat monitor a nezbývá než pc restartovat natvrdo. Když vrátím ovladač grafiky do původního (továrního) nastavení, PC pracuje správně a neseká se, ale nefunguje Minecraft...
Instalace ovladače grafiky má následovat až po instalaci driverů základní desky (chipsetu).
Tím jsi měl po přechodu na W10 začít.
Hm, jsem vůl, ale co mám dělat teď? Přeinstalovat?
Netuším, W10 moc neznám, mám to jen na cvičném NB, kde jsem dělal aktualizaci z W7 a ono se to podařilo i bez stahování ovladačů (na ten NB stejně neexistují). Je to ale jen na internet, Skype - žádné hry či náročnější aplikace.
Třeba se to podaří, nainstalovat tam ty ovladače ve správném pořadí i teď, ale osobně bych to raději udělal znova a pořádně. Vím, je to otrava.
Možná se zeptej na PC větvi Poradny, zda má smysl takto "zpětně" doinstalovávat ovladače.
Také jsem přešel z W7 na W10. W10 si všechno instaluje a aktualizuje samo.
Díky moc, budu pátrat a zkoušet dál.
Vrátil jsem se k win7 a nyní to hlásí:
---- Minecraft Crash Report ----
>
>// Hey, that tickles! Hehehe!
>
>
>
>
>Time: 7.12.16 20:18
>
>Description: Initializing game
>
>
>
>
>org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
>
>at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelForma t(Native Method)
>
>at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat (WindowsPeerInfo.java:
>52)
>
>at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(Windo wsDisplay.java:247)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java :306)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
>
>at beq.ap(SourceFile:597)
>
>at beq.an(SourceFile:433)
>
>at beq.a(SourceFile:380)
>
>at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124 )
>
>
>
>
>
>
>
>A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is
>as follows:
>
>------------------------------------------------- ---------------------------
>-----------
>
>
>
>
>-- Head --
>
>Thread: Client thread
>
>Stacktrace:
>
>at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelForma t(Native Method)
>
>at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat (WindowsPeerInfo.java:
>52)
>
>at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(Windo wsDisplay.java:247)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java :306)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
>
>at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
>
>at beq.ap(SourceFile:597)
>
>at beq.an(SourceFile:433)
>
>
>
>
>-- Initialization --
>
>Details:
>
>Stacktrace:
>
>at beq.a(SourceFile:380)
>
>at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124 )
>
>
>
>
>-- System Details --
>
>Details:
>
>Minecraft Version: 1.11
>
>Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1
>
>Java Version: 1.8.0_111, Oracle Corporation
>
>Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle
>Corporation
>
>Memory: 51159744 bytes (48 MB) / 152248320 bytes (145 MB) up to 1060372480
>bytes (1011 MB)
>
>JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerfor mance_
>javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+
>CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
>
>IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
>
>Launched Version: 1.11
>
>LWJGL: 2.9.4
>
>OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current
>thread.
>
>GL Caps:
> > Using VBOs: Yes > >Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is >untouched. > >Type: Client (map_client.txt) > >Resource Packs: > > Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null > >Profiler Position: N/A (disabled) > >CPU: <unknown> >= Achjooooooooo!!!!
I ve Windows 7 je potřeba instalovat ovladače, a to ve správném pořadí.
Takže přeinstalovat?
To reaguješ na mě? Pokud ano, klikni na Odpovědět u mého příspěvku (vpravo), ať se odpovědi pod sebe logicky řadí.
Nevím. Netuším, jak jsi W7 instaloval a zda jsi instaloval ovladače - a v jakém pořadí.
Všechno ostatní funguje, tak snad to bylo správné pořadí.
Vyslal jsem dotaz do toho obchodu, kde jsem Minecraft kupoval, podepsali, že mám aktualizovat Javu, tu mám ale nejaktuálnější, jak to jde. Ještě se zkusil propojit s Mojangem.
Já bych přesto tipoval, že je problém buď s ovladači grafiky nebo možná(?) s DirectX, podle těch hlášek z errorlogu.
Máš vůbec stroj, který MC zvládne?
Možná by nebylo marné nechat Windowsy a ovladače nainstalovat někým, kdo tomu rozumí.
Dřív mi to na win7 normálně chodilo, pak jsem přeinstaloval na win10 a byly problémy. Tak jsem se vrátil na win7, všechno kromě MC funguje.
Z obchodu mi také napsali, že to může být Java, tu mám aktuální, nebo grafika. Takže si jdu hrát s grafikou.
Zatím díky všem za rady.