Ta hra má chyby, už proto, že vznikla tuším před 10 lety. Ale stojím si za tím, že je ze všech BF dílů nejlepší. BTW mám ji stále nainstalovanou, má dohromady se všemi custom mapami okolo 16GB.
BF3 řadím dokonce až daleko za BC2, který byl sice "podivný" BF, ale hra fungovala. BF3 pořádně herně nefungoval nikdy. Chybí tam commander, chybí squadplay, destrukční model a úplně debilně navržené spawny kompletně zničily hratelnost některých ikonických map (Karkand). Podobně dodrbali třeba Wake island, kde Čína jednoznačně nemá šanci (narozdíl od vyvážené verze v BF2). A netcode, ten u BF3 nezmiňuj raději vůbec, protože ten jakžtakž opravili až těsně před vydáním BF4
Tvůj názor ti neberu, ale daleko nejepičtější bitvy jsme absolvovali v BF2, kdy o vítězství rozhodovala v posledních sekundách dobře umístěná artilerka a včasné upozornění commandera aby tým nespawnoval, protože ticket bleed to už vyhraje. Karkand, Zatar, FuShe, Kubra nebo Dalian či Dragon pass, to byly mapy (a nejen tyto, hráli jsme i mnoho custom map), kde se zuřivě bojovalo a byla to skvělá a různorodá zábava. Naopak zrovna BF3 byla hra, kde dominovaly jety a heliny (dodnes se pamatuju, jak šlo rapovat na Caspianě čínskou vlajku, protože letištní AA bylo postaveno úplně dementně) a kde se jim moc nešlo bránit.
Nové BF mají jen jedinou opravdu dobrou novinku, a tou je customizace zbraní a pak částečně destrukční model, ten ale opět zvýhodňuje až neskutečně techniku, kdy infantry nemá adekvátně účinnou protizbraň vyjma RPG7, které ale zase nelze navádět a navíc má velkou balisticou křivku a i tak je třeba alespoň 3 dobrých zásahů, aby šel tank dopryč, tzn. je třeba alespoň 2 schopných ATčkářů na jeden tank (spíše však více).