Hm, to nevypadá zrovna růžově. Odstranění schopností je zařízutí falloutovskýho vývoje postavy a tím pádem se to z RPG přesmyká do prachobyčejné střílečky s dialogy. Přijde mi, že vývojáři zjednodušili hru, aby to mohly snadno dohrát i děcka, tudíž to soudím na zásah managerů do hry kvůli masivním prodejům.
Najít energozbroj po hodině hraní je docela průser, protože snad v každým díle Falloutu bylo získání energozbroje jedním z milníků, který se hráč snažil dosáhnout a obvykle to trvalo asi půl hry, než se k tomu dostal. Takto se hned zkraja dostaneš k tomu lepšímu a vyhneš se dalšímu základnímu kameni RPG her, hledání lepšího vybavení - opět usnadnění hry pro děcka. Vždyť hledání lepší výbavy je snad základní kámen hry Diablo a tady to zlikvidovali.
O příběh mi ani moc nejde, u Falloutu mi šlo vždy o dostatek questů a aby šly řešit více způsoby (a možnosti byly obvykle dány mírou schopností, který odstranili).
Takže si to koupím, až to hodně slevní, abych pak nelitoval peněz. A nezbývá než doufat, že se bude opakovat situace jako F3 -> F:NV, tedy někdo spíchne další vylepšenej díl.