Už jsem tu vysvětloval, že musí být zachován určitý stejný koncept hraní, aby byla zachována tradice značky CoD, jinak by to nebyl CoD. Zároveň jsem i na příkladu dvou dílů uvedl, jak se mezi sebou jednotlivé díly liší, a stejně to takto mohu napsat na všechny díly, a nebo si to můžete vyhledat i sami a nemusíte to chtít po mě. Nikdy to není jen o tom, jak si myslíte, že se změní jen mapa a příběh a všechno ostatní je stejné.
A takový argumenty, co tu uvádíte, si dokážu z prstu vycucat taky, sleduj:
1. CoD každý rok přináší špičkovou hru v rámci svého žánru a do série vždy uvede řadu inovačních prvků.1) Je to naprosto to samé každý rok, což by nebyl takový průser, kdyby ten základní nápad nebyl naprostá blbost
2) Ceny her- 60 euro a to je za zákládní hru, kterou v kampani dohrajete za 4-5 hodin a multák si zahrajete na půl roku, než vyjde další CoD a to staré přestanou všici hrát (BO2 je vyjímka)
3) Délka kampaně- 4-6 hodin je málo
4) Příběh- neexistuje, je tam jen aby se neřeklo
5) Jeho neustálá propagace- CoDko vidím všude, a skoro pořád, protože Activision má prachy na reklamu každého půl roku
6) Optimalizace- BO3 jsem si na svém PC ani nezahrál a to nemám žádnou šunku
7) Konzolovost- je to dělané na konzole (= pro Ameriku), je tam vidět naprostá jednoduchost
2. Cena CoD nijak nevybočuje z řady AAA titulů a díky vynikajicímu MP si udrží hráčskou základu i několik let.
3. Precizně zpracovaná kampaň nabídne zážitek jako žádná jiná hra. Od začátku do konce plná akce, dějových zvratů a ohromujících filmových momentů.
4. Příběhem CoD by se mohla inpirovat řada akčních filmů, v roli vojáka speciálního komanda bojujete proti různorodým nepřátelům napříč celým světem.
5. Díky úspěšnému marketingu nabízí Activion fanouškům série různorodé reklamní předměty, které jsou i u nás v ČR běžně dostupné.
6. Až na pár výjimek jsou všechny díly v sérii CoD dobře optimalizované a hratelné i pro majitele průměrných PC.
7. Všechny díly CoD jsou skvělé i na konzolích. Ovládání je velice přívětivé a reaguje precizně. Zaměřování je vyladěné, takže nemusíte vyvrátit analogovou páčku, abyste zacílili, ale současně do ní nestačí jen ťuknout, aby se úhel pohledu změnil o 180 stupňů.